loading...
فروشگاه اینترنتی آیسان آنلاین شاپ
آیسان بازدید : 226 1392/04/26 نظرات (0)

فواید گلابی + آیسان شاپ

خوردن گلابی صورت را نیکو و دل را و آرامش می بخشد و نیز موجب نیروی قلب وپاکی دل است. گویند گلابی مفرح و مقوی قلب است و دماغ و فرح بخش است روح و اعضاء درونی را (مانند کلیه و مثانه) منظم می کند گلابی مدروملین است، درد مثانه را تخفیف  می دهد.

آیسان بازدید : 191 1392/04/26 نظرات (0)

 

فواید نارنج

فواید نارنج

نارنج یکی دیگر از مرکبات بسیار نافع است که در طب مصرف زیاد دارد، برگش دارای بویی پسندیده است و عطری مطبوع دارد، طعم آن کمی تلخ است دم کرده برگ آن دارای اثر محلل بوده و تشنج را از بین می برد.

آیسان بازدید : 214 1392/04/26 نظرات (0)

 

فواید انجیر

فواید انجیر

kh22 فواید انجیر

انجیر لذت کاهست، هم خوشی دراطعام، هم صحت در بدن است، هم انبساط تن، در معالجه کبد و تصفیه خون مفید است ودر مورد سل و سرطان بسیار مفید است. عربها بیماری سفلیس را با خوردن انجیر و بادام و امساک از چیزهای دیگر معالجه میگردد.

آیسان بازدید : 204 1392/04/26 نظرات (0)

 

فواید بستنی

توصیه می‌شود بستنی در رژیم غذایی روزانه کودکان، به ویژه گروهی که به اندازه کافی شیر مصرف نمی‌کنند، قرار گیرد.

bastani فواید بستنی

یک متخصص تغذیه گفت: مصرف بستنی موجب تأمین ویتامین‌های ضروری بدن، پروتئین و انرژی لازم می‌شود.

آیسان بازدید : 206 1392/04/26 نظرات (0)

 

فواید خوردن خرما

 

در خرما فواید زیادی است، بدن راگرم و فعال می سازد زمین تن را حاصلخیز می کند و مولد خون غلیظ می باشد، در التهابات روده ومعده سودمند وبرای درمان سرفه ی خشک و التهابات ریوی وتهیجات مجاری ادرار مفید است.

آیسان بازدید : 218 1392/04/21 نظرات (0)

آسان‌ترین درمان‌های خانگی / کاهش سردرد با لیمو

 
دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که جویدن آدامس‌های نعنایی کمک بسزایی در افزایش قدرت مغز و از بین رفتن خستگی‌ها آن می‌کند؛ آنها همچنین پیشنهاد می‌کنند تا همیشه آدامس به همراه داشته باشید تا در صورت خستگی بتوانید از آن استفاده کنید.
آیسان بازدید : 253 1392/04/21 نظرات (0)

آسان‌ترین درمان‌های خانگی / کاهش سردرد با لیمو

 
دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که جویدن آدامس‌های نعنایی کمک بسزایی در افزایش قدرت مغز و از بین رفتن خستگی‌ها آن می‌کند؛ آنها همچنین پیشنهاد می‌کنند تا همیشه آدامس به همراه داشته باشید تا در صورت خستگی بتوانید از آن استفاده کنید.
آیسان بازدید : 240 1392/04/17 نظرات (0)

همه فواید زرد آلو


همه فواید زرد آلو

زردآلو چشم و چراغ میوه‌های تابستانی است. این میوه کوچک نارنجی رنگ و شیرین سرشار از ویتامین A، ویتامین C، پتاسیم، کاروتن و سایر مواد مغذی مورد نیاز بدن می‌باشد که سلامتی را تضمین می‌کنند.حالا که تابستان از راه رسیده است تا جایی که می‌توانید از این میوه خوشمزه استفاده کنید تا نه تنها باک ویتامین‌تان پر شود بلکه پوست‌تان نیز برای قرار گرفتن در زیر نور آفتاب آماده شده و همچنین افسردگی از شما دور شود. با ما همراه باشید تا گوشه‌ای از خواص این میوه نارنجی رنگ را با هم مرور کنیم.

زردآلو سرشار از ویتامین A

به گزارش نیک صالحی به نقل از آرمان ؛ زردآلو منبع فوق‌العاده پیش ساز ویتامین A می‌باشد که در بدن به ویتامین A تبدیل می‌شود. این ویتامین برای رشد، بهبود وضعیت پوست و مخاط و همچنین تقویت قوه بینایی مفید است. این میوه کوچک حاوی خواص ضدعفونی‌کنندگی و آنتی‌اکسیدانی نیز می‌باشد که نقش موثری در پیشگیری از سرطان و پیری سلول‌ها دارند. علاوه بر اینها این ویتامین قدرت بدن را در برابر عفونت‌ها و بیماری‌ها بالا می‌برد. باید بگوییم که ویتامین A محافظ پوست ماست به ویژه این که سپر بلایی در برابر اشعه‌های ماورای بنفش خورشید و آسیب‌های بیرونی مانند آلودگی هوا می‌باشد.

آیسان بازدید : 257 1392/04/16 نظرات (0)

خواص و فواید پسته

پسته، کلسترول خون را کنترل می کند

 

(آیسان شاپ: البته جیبها را هم  بصورت اساسی خالی می نماید )

 

خواص پسته آیسان شاپ

متخصص تغذیه و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: پسته سرشار از ماده‌ای به نام فیتوسترول -نوعی کلسترول گیاهی- است که سطح کلسترول خون را پایین می‌آورد.

 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، ‘سعید حسینی’ افزود: مغز پسته دارای مقدار زیادی پروتئین گیاهی و مواد نشاسته‌ای و سرشار از مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم، روی و منیزیم است که بسیاری از نیازهای بدن را تامین می‌کند.وی ادامه داد: ماده ‘روی’ موجود در پسته در رشد سلول‌ها و بافت‌های بدن بسیار موثر است.این متخصص تغذیه خاطرنشان کرد کلسیم و آهن موجود در پسته به استحکام بخشیدن به استخوان و دندان‌ها و همچنین درمان بیماری‌هایی مانند کم‌خونی‌های ناشی از فقرآهن کمک می‌کند.

حسینی گفت: پروتئین موجود در پسته آنچنان است که می‌توان آن را در کنار گوشت و حبوبات به عنوان یکی از منابع غنی پروتئین به شمار آورد.وی افزود: همچنین خوردن پسته برای بالا بردن حافظه و تقویت ذهن نیز مفید است.حسینی یادآور شد پسته همچنین منبع غنی فیبر و ویتامین 6 B است و میزان پتاسیم موجود در هر 30 گرم پسته با پتاسیم موجود در یک عدد پرتقال برابر است.

آیسان بازدید : 163 1392/04/16 نظرات (0)
 

سیب بهترین میوه برای مبتلایان به دیابت


خواص سیب و بیماری دیابت

متخصص تغذیه گفت: یکی از مهم ترین گروه های غذایی برای مبتلایان به دیابت میوه به ویژه سیب است.مرتضی صفوی افزود: سیب یک میوه قلیایی بوده و تمیز کننده بدن است و به علت دارا بودن پکتین زیاد، آب اضافی بدن را خارج می سازد.وی اضافه کرد: سیب دارای مقدار زیادی کلسیم است و کلسیم سیب به بدن کمک می کند که کلسیم غذاهای دیگر را نیز جذب کند.

صفوی به بیماران دیابتی توصیه کرد تا میوه ها را به صورت خام مصرف کرده و از مرکبات از جمله پرتقال، گریب فروت و نارنگی در رژیم غذایی خود استفاده کنند.وی با بیان اینکه اندازه میوه در ارزش غذایی آن هیچ تاثیری ندارد، افزود: بیماران دیابتی باید سعی کنند تا میوه ها را با پوست مصرف کنند و از سوی دیگر در نظر داشته باشند که مصرف میوه بسیار بهتر و سودمند تر از آب میوه است.

آیسان بازدید : 213 1392/04/15 نظرات (0)

 

مصرف نارگیل به کاهش چربی‌های بدن کمک می کند

محققین علوم تغذیه می گویند روغن نارگیل حاوی اسیدهای چرب با زنجیره متوسط است که می‌توانند چربی‌های بدن را کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز، روغن نارگیل در این روغن در کاهش اضافه وزن موثر است. هضم آن آسان است و به عملکرد غده تیروئید کمک می کند. سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.

روغن نارگیل خاصیت ضدمیکروبی دارد و برای مقابله با باکتری ها، قارچ ها و انگل های متفاوت که سوءهاضمه ایجاد می کند، موثر است.

اسیدهای چرب موجود در این روغن ، به جذب مواد مغذی مانند ویتامین، ماده معدنی و اسید آمینه کمک می کند.

یک رژیم غنی از روغن نارگیل نه تنها می‌تواند چربی‌های بدن را آب کند بلکه همچنین از سلولهای بدن بدن در برابر مقاومت به انسولین محافظت می‌کند.

آیسان بازدید : 251 1392/04/14 نظرات (0)

خواص دارویی کلم بروکلی ” broccoli “

 


بروکلی از سبزیهایی است که بهترین فصل آن پاییز و زمستان است و منبع خوب ویتامین c و فیبر است. ساقه بروکلی باید سفت بوده و سر آن بنفش یا سبز تیره باشد. غنچه های آن بایدبه صورت بسته باشد و گلهای آن زرد نشده باشد. بوکلی را می توانید ۳ روز یا بیشتر در یخچال نگهداری کنید. قبل استفاده از بوکلی را خوب با آب بشویید و برگها و ساقه های سفت آن را جدا کنید و ساقه های نازک و گلهای کوچک آن را خرد کرده و استفاده کنید.

۶۵۷۶۵۷۵.jpg

 براکلی از خانواده کلم هاست و سرشار است از ویتامین های A و D .براکلی در فصلهای خنک بهترین و بیشترین محصول میدهد . چنانچه برای کاشت از بهترین واریته ها , استفاده گردد و مراحل کاشت و داشت و برداشت طبق دستور العمل و بدقت انجام شود , تولید محصول تداوم می یابد . قسمت خوراکی براکلی “سر” نامیده می شود . سر اصلی در مرکز و بالای گیاه روئیده می شود . وقتی سر اصلی برداشته و قطع شود , سرهای جانبی شروع به رشد کرده , ظاهر می شوند . در بیشتر مناطق آمریکا در فصلهای بهار و پائیز دو بار محصول بدست می آید .
برای بهترین شروع , نهال کاری در فصل بهار توصیه شده است , زیرا این عمل باعث مقاوم شدن و جایگیر شدن گیاه در زمین می شود . نهال کاری مقاومت گیاه را در برابر گرمای اولیه تابستان زیاد می کند . فصل زمستان مناسبترین زمان برای کاشت مستقیم بذر در زمین می باشد .

* واریته های براکلی :
۱-Crusier ( کروزر) : از کاشت تا برداشت ۵۸ روز زمان لازم دارد . کروزر , یکدست , پر محصول و مقاوم در برابر خشکی می باشد .
۲-Green Comet ( گرین کامت) : از کاشت تا برداشت ۵۵ روز , زودرس و مقاوم در برابر گرما .
۳-Green Goliath( گرین گالی آت) : کاشت تا برداشت ۶۰ روز , زمان کاشت بهار , تابستان و پائیز و مقاوم در برابر حالتهای سخت .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 423
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 776
  • بازدید ماه : 776
  • بازدید سال : 38,348
  • بازدید کلی : 380,694