loading...
فروشگاه اینترنتی آیسان آنلاین شاپ
آیسان بازدید : 305 1392/06/28 نظرات (3)

لانه‌ عجیب حشره تازه کشف شده + عکس

ساختن لانه در میان پرندگان و حشرات مختلف یکی از زیبایی های طبیعت است که نمی توان از کنار آن ساده عبور کرد. هر کدام از این موجودات سبک خاص خود را در خانه سازی دارند.

دیدن لانه پرندگان که در آن ها شاخه های مختلف با دقت به هم متصل شده اند بسیار لذت بخش است زیرا انسان را به فکر فرو می برد و بزرگی خداوند را بیشتر حس می کنیم. پرندگان هرکدام سبک خاص خود را در ساخت خانه دارند.

...
آیسان بازدید : 336 1392/06/28 نظرات (0)

«کرم چشم» انگل ترسناکی که زیر پوست انسان زندگی می کند و از چشم خارج می شود


Loa Loa: کرم چشم آفریقایی

این انگل که معمولا انگل «کرم چشم» نامیده می شود، وارد بدن انسان می شود. کرم چشم به واسطه گزش نوعی مگس در زیر پوست میزبان ساکن می شود. سال ها در قسمت زیرین غیرقابل کشف پوست می خزد، تا اینکه یک روز میزبان در چشمش حس عجیبی پیدا می کند. در مورد این کرم وحشتناک ترین صحنه وقتی است که میزبان مثل فیلم های ترسناک جلوی آینه کرمی نازک را می بیند که روی مردمک چشمش می لولد. این انگل معمولا در آفریقا و هند یافت می شود. از نشانه های این انگل می توان به خارش و درد مفصل تا خستگی و فرسودگی و حتی مرگ اشاره کرد.

«کرم چشم» انگل ترسناکی که زیر پوست انسان زندگی می کند و از چشم خارج می شود +عکس

 

منبع : سيمرغ

آیسان بازدید : 301 1392/05/21 نظرات (0)

زنی که دیگر قرار نیست پیر شود

 اکثر خانمها با بالا رفتن سن خود نگران چین و چروک، موهای خاکستری، سلولیت و شل شدن عضلات هستند. اما خانم "آن بولتون" 47 ساله هیچ نشانه ای از بالا رفتن سن ندارد و همین مسئله در زندگی شخصی اش باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی شده است به طوریکه او آرزو میکند مسن تر از آنچه اکنون هست باشد.

آیسان بازدید : 259 1392/05/21 نظرات (0)
عروس و داماد قورباغه ای با ساقدوش انسان

در سرتاسر دنیا مردم رسم و رسومات خاصی دارند که بسیاری از آنها موجب تعجب همگان می شود.یکی از این اعتقادات عجیب و رسوم خاص،عروسی غورباقه ها و درگیری آنها در روز عروسی شان است.
در روستای Takhatpur، هند مردم روستا عقاید عجیبی دارند.آنها معتقدند که اگر هنگام عروسی غورباقه ها ،درگیری میانشان پیش بیاید،آن سال از خشکسالی و بی آبی در امان هستند.آنها معتقدند که این نشانه خوبی برای رسیدن باران است.
همچنین مردم سراسر هند معتقدند غورباقه ها دارای توانایی های فوق العاده ای هستند و روز عروس آنها نیز روز خوبی محسوب می شود.
مردم این روستای دورافتاده هند،از روز قبل از مراسم غورباقه ها را با رنگ پرتقالی و گلهای وحشی زینت کرده و در تدارک مراسم هستند.
پس از انجام مراسم نیز آنها به راز و نیاز با خدایشان پرداخته و از او سپاسگزاری کرده و برای این زوج تازه به هم رسیده نیز دعا می کنند.سپس آنها را به نزدیکی یک رودخانه برده و برای ماه عسلشان آنها را تنها می گذارند!!
تصاویری از این مراسم را در ادامه می بینید:...
آیسان بازدید : 267 1392/04/25 نظرات (0)

مردی که انگشتش را از دهانش وارد و از چشمش خارج می کند! + عکس


این یک تصویر واقعی از مردی است که نیمی از سمت راست صورت او برداشته شد است.اشتباه نکنید این تصویر مورد دستکاری قرار نگرفته است. مردی که شغلش مکانیک بود ...

 

آیسان بازدید : 232 1392/04/25 نظرات (0)

تولد بره ای با سر انسان !! + عکس

تولد بره ای با سر انسان !! + عکس
من برای زنده نگهداشتن مادر مجبور به عمل شدم. من پیش از این گوساله دو سر و چهار چشم و حتی پنج پا هم دیده بودم، اما تولد این بره با سر انسان بسیار غیر‌قابل باور است...

 

آیسان بازدید : 216 1392/04/22 نظرات (0)

 

جالبترین مرگ ها در کل جهان


 

بوسه بر ماه
لی پو یکی از دو شاعر بسیار بزرگ قدیمی چین بود. او شاعری رمانتیک و خیالباف بود. ژاپنی ها می گویند او عادت داشت تا هر شب در خیابان ها و در کنار رود یانگ تسه قدم بزند. یک شب که آسمان صاف و مهتابی بود، لی پو تصمیم گرفت با قایقی از رود یانگ تسه عبور کند تا شاید ایده ای جدید برای شعرهایش به ذهنش برسد که ناگهان عکس ماه را در میان آب های رودخانه دید. او آن قدر شیفته زیبایی و نور ماه شدکه خواست آن را در آغوش گرفته و ببوسد. تا لی پو به سمت آب خم شد به داخل آب سقوط کرده و چون شناگر ماهری در آن موقع شب آنجا نبود که او را نجات دهد او در آب خفه شد.

 

 مرد پرنده
در سال ۱۹۱۱ فرانس لیچت- خیاط فرانسوی ای که در آرزوی پرواز هر روز وسیله جدیدی را اختراع می کرد و هر بار با شکست مواجه می شد- به فکر دوخت پالتویی به سبک بال پرندگان افتاد تا با آن پرواز کند.
او پالتو را دوخت و برای آزمایش آن به بالای برج ایفل رفت تا پرواز خود را از آنجا آغاز کند. ابتدا قرار بود او یک آدمک را با این پالتو پرواز دهد اما در لحظه آخر تصمیمش عوض شده و خودش پرواز کرد و به جای آسمان مستقیم به سمت زمین سقوط کرده و در دم جان سپرد.

آیسان بازدید : 705 1392/04/19 نظرات (1)

عجیبترین انسانهای روی کره زمین + عکس

مشکلات ژنتیکی از والدین به افراد منتقل می شود پس بیماری هایی به وجود می آورد که شاید خیلی از پزشکان نیز نتوانند آن را تشخیص دهند و درمان کنند. بزرگترین دشمن سلامتی انسان شاید بیماری های هولناک باشند اما بیماری های فراوانی هستند که می توانند از سوی والدین و به صورت ژنتیکی به کودکان انتقال پیدا کنند. در سراسر دنیا افرادی هستند که با بیماری های ژنتیکی دست و پنجه نرم می کنند و به همین دلیل از باقی انسان ها به طوری دور شده اند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 423
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 255
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 907
  • بازدید ماه : 907
  • بازدید سال : 38,479
  • بازدید کلی : 380,825