loading...
فروشگاه اینترنتی آیسان آنلاین شاپ
آیسان بازدید : 244 1392/04/27 نظرات (0)

رمز و رازهایی برای داشتن چشمان زیبا و جذاب

 

 رمز و رازهایی برای داشتن چشمان زیبا و جذاب

 

برای داشتن چشم های سبز و یا فندقی از سایه و خط چشم های خانواده بنفش استفاده کنید.

 

 

رنگ قهوه ای متداول را کنار بگذارید

اصولا چشمان روشن در تبلیغات مجله ها، زیبا به نظر می رسند اما به راستی آنها چگونه از رنگ ها در آرایش چشم استفاده می کنند؟

ترکیب آنها با حالت عادی که هم اکنون دارید، قدم بزرگی است. از یک رنگ روشن به عنوان پایه اصلی روی پلک استفاده کنید و یک رنگ خالص در فرورفتگی بالای پلک بگذارید. برای بیرون رفتن در شب به جای خط چشم قهوه ای یا مشکی یک خط رنگی بکشید.

آیسان بازدید : 233 1392/04/25 نظرات (0)

دلیل خوش اندامی زنان فرانسوی!؟

دلیل خوش اندامی زنان فرانسوی!؟
محققان‌ امریکایی‌ ماه‌ها وقت‌ گذاشتند تا بتوانند جواب‌ این‌ سوال‌ را پیدا کنند: چرا زنان‌ فرانسوی‌ در مقایسه‌ با امریکایی‌ها لاغر می‌مانند؟ جواب‌ خیلی‌ ساده‌ بود: چون‌ فرانسوی‌ها کمتر می‌خورند...

 

آیسان بازدید : 238 1392/04/19 نظرات (0)

5 عادت اشتباه در زيبايي

گاهي برخي از كارهايي كه انجام مي‌دهيم و گمان مي‌كنيم در زيباتر شدن ما موثرند مي‌توانند در طولاني‌مدت زيبايي ما را گرفته يا آن را تحت‌الشعاع قرار دهند. در اينجا به 5 عادت اشتباهي اشاره مي‌كنيم كه مي‌توانند براي زيبايي شما مضر باشند.

 

آیسان بازدید : 190 1392/04/17 نظرات (0)

5 دشمن تناسب اندام را بشناسید

تناسب اندام
درست است که چاق شدن به پرخوری و یا بد غذا خوردن مربوط می‌شود اما باید بدانید علاوه بر تغذیه عوامل دیگری هم هستند که باعث اضافه وزن می‌شوند.

 

 
اگر اهل زیاده‌روی در مصرف مواد غذایی نیستید و می‌بینید وزنتان بالا می‌رود باید عوامل دیگر را بررسی کنید. در این مقاله 5 نمونه از این عوامل چاق کننده  و دشمن وزن ایده آل را به شما معرفی می‌کنیم.
 
دشمن شماره‌ی یک: بی‌خوابی
 
نتایج پژوهش‌های متعدد نشان می‌دهد که بی‌خوابی می‌تواند باعث اضافه وزن و چاقی مفرط شود. محققان به این نتیجه رسیده‌اند افرادی که کمتر از 7 ساعت می‌خوابند سه برابر بیشتر از افرادی که 8 یا 9 ساعت می‌خوابند در معرض چاقی قرار می‌گیرند. باید بدانید بررسی‌های دیگری نیز حاکی از این است که باید روزانه حداقل 6 و حداکثر 9 ساعت خوابید. به خاطر اینکه خواب کمتر یا بیشتر از این ساعات می‌تواند خطر اضافه وزن و دیابت را افزایش دهد.
آیسان بازدید : 248 1392/04/17 نظرات (0)

از تیغ تا لیزر برای رفع موهای زائد،از میگرن تا زیبایی صورت با ژل و بوتاکس

از تیغ تا لیزر برای رفع موهای زائد،از میگرن تا زیبایی صورت با ژل و بوتاکس

 

 
چه بخواهیم چه نخواهیم موهای زائد بدن همچنان رشد خواهند کرد. البته اگر موی سر ما رشد خوبی داشته باشد بسیار هم خوشحال کننده است و نیاز به درمانی برای جلوگیری از ریزش نداریم اما اگر در نواحی دیگر بدن مخصوصا" خانمها مثل بالای لب ، چانه ، گونه ، پشت ، پاها، انگشتان دست یا پا و غیره باشد که بسیار ناراحت کننده و پر دردسر می باشد.
رشد موهای زائد علل مختلفی دارد ممکن است به دلایل ژنتیکی باشد یا بر اثر مصرف داروهای خاصی مثل هورمون ها یا استروئیدها باشد.البته موهای زیر بغل و ناحیه شرمگاهی و دست و پا جزو موارد بیماری و هورمونی نمی باشد.
 گاهی ناهنجاری های پزشکی مثل بالابودن هورمون مردانه ی آندروژن یا وجود تخمدان های پلی کیستیک باعث بروز این اتفاق می شود. در زمان حاملگی موهای ظریفی در پشت لب بالا، چانه و گونه ها رشد می کند که چند ماه پس از زایمان خود به خود از بین می روند. در هنگام یائسگی نیز در برخی خانم ها موهای صورت زیاد می شوند که برای درمان آنها باید با پزشک متخصص زنان مشورت کرد تا در صورت لزوم قرص های استروژنی تجویز نماید.
آیسان بازدید : 486 1392/04/17 نظرات (0)

گونه گذاری و افزایش حجم لب به روش طبیعی با طب سوزنی بدون تزریق ژل


گونه گذاری و افزایش حجم لب به روش طبیعی با طب سوزنی بدون تزریق ژل

 

طب سوزنی حدود ۱۵۰۰ سال قبل، از چین به ژاپن آمد، اما این روش درمان سنتی اکنون به عنوان رمزی برای زیبایی در حال بدست آوردن محبوبیت های تازه ای است.همانطورکه دوره های درمان مربوط به زیبایی صورت بیش از پیش به سمت استفاده از مواد غیر شیمیایی و درمانهای سنتی متمایل می‏شوند،زنان در نمایشگاهی به نام "دنیای زیبایی ژاپن" صف کشیدند تا طب سوزنی را امتحان کنند. فواید درمانی طب سوزنی زمان زیادی است که شناخته شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 423
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 766
  • بازدید ماه : 766
  • بازدید سال : 38,338
  • بازدید کلی : 380,684