loading...
فروشگاه اینترنتی آیسان آنلاین شاپ
آیسان بازدید : 199 1392/05/11 نظرات (0)

تازه ازدواج کرده ها بخوانند!



اگر به‌تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اید، با رعایت نکات ساده و در عین حال، بسیار حساس زیر، می‌توانید از زندگی‌تان لذت‌ برده و برای همسرتان، همراهی همیشگی باشید.

1 - به‌ یاد خدا باشید و از او کمک بخواهید

با یاد خدا، دل‌ها آرام می‌گیرد و مطمئن باشید خداوند به شما کمک خواهد کرد.

2 - هدفی مشترک را در نظر بگیرید

با هم‌فکری برای خود و همسرتان، هدف مشترکی داشته باشید و برای رسیدن به آن، یکدیگر را کمک کنید.

3 - خودخواه و خودرای نباشید

خودخواه و خودرأی نباشید تا بتوانید لذت‌های معنوی را درک کنید

آیسان بازدید : 208 1392/05/11 نظرات (0)
شما هم باید شکست عشقی بخورید!

شما هم باید شکست عشقی بخورید!

بیشتر شکست‌های عشقی در روابطی رخ می‌دهد که از نوع اول هستند؛ یعنی عشق آتشین دوران نوجوانی که طرفین شکل آرمانی طرف مقابل را دوست دارند و وقتی با شکل واقعی او مواجه می‌شوند، رابطه را قطع می‌کنند

عشق‌هایی که بالغانه شروع می‌شوند، حتی اگر خوب ادامه پیدا کنند، می‌توانند بالغانه تمام شوند و این از نظر من شکست تلقی نمی‌شود. بیشتر شکست‌های عشقی در روابطی رخ می‌دهد که از نوع اول هستند؛ یعنی عشق آتشین دوران نوجوانی که طرفین شکل آرمانی طرف مقابل را دوست دارند و وقتی با شکل واقعی او مواجه می‌شوند، رابطه را قطع می‌کنند و دوره سوگواری شروع می‌شود که نام آن شکست عشقی است.

آیسان بازدید : 213 1392/04/28 نظرات (0)


رابطه جنسی و ایمنی بدن؟!

رابطه جنسی,تاثیر رابطه جنسی بر ایمنی بدن

رابطه جنسی و ایمنی بدن؟!
ایمونوگلوبین A بدن را در برابر عوامل عفونی مختلف از جمله سرماخوردگی محافظت می کند.مطالعات نشان می دهند ارتباط جنسی سالم و مداوم، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.
بر اساس این تحقیقات که در پنسیلوانیا انجام شد، 1 یا 2 بار رابطه جنسی در طول هفته موجب افزایش نوعی آنتی بادی به نام ایمونوگلوبین A یا IgA در بدن می شود. این آنتی بادی بدن را در برابر عوامل عفونی مختلف از جمله سرماخوردگی محافظت می کند.
آیسان بازدید : 168 1392/04/27 نظرات (0)

چگونه عشقها ناپایدار می شود؟

در روابط عشقی، افراد برای جلب توجه، وعده‌های زیادی به هم داده و تنها بخشی از شخصیت خود را که طرف مقابل از آن خوشش می‌آید نشان می‌دهند.
آیسان بازدید : 286 1392/04/25 نظرات (0)

ازدواج پیرمرد 92 ساله عرب با دختر 22ساله!! + عکس مراسم

ازدواج پیرمرد 92 ساله عرب با دختر 22ساله!! + عکس مراسم
موصلی محمد المجامئی کشاورز ۹۲ ساله عراقی پنجشنبه شب در مراسمی باشکوه با زنی ۲۲ ساله ازدواج کرد...

 

آیسان بازدید : 186 1392/04/24 نظرات (0)

چرا انسان ها دوست دارند عاشق شوند ؟ 



چرا عاشق می‌شویم ؟

 
 
دلایلی که انسان ها دوست دارند عاشق شوند و عاشق نیز می‌شوند به ترتیب زیر می‌باشد : 

1- تمام انسان های زمانی که به یک سن خاص می‌رسند ، تمایل دارند که عاشق شوند و کسی را فراتر از حد معمول دوست داشته باشند اما علت این کار در چیست ؟ 
علت این کار تا حدودی به هورمون های انسان های بستگی دارد زیرا زمانی که به سن خاصی می‌رسید فعالیت هوورمون ها نسبت به گذشته تفاوت دارد و فعالیت جدیدی را آغاز می‌کنند و البته لازم به ذکر است که این سن در تمام افراد یکسان نیست ، دز هر شخصی رسیدن به این سن خاص و شروع جدیدی برای هورمون ها متفاوت است .
آیسان بازدید : 196 1392/04/24 نظرات (0)

نامه یک دختر به همسر آینده اش ( آخر طنز) 

عزیزم! 

می توانی خوشحال باشی، چون من دختر كم توقعی هستم. اگر می گویم باید تحصیلكرده باشی، فقط به خاطر این است كه بتوانی خیال كنی بیشتر از من می فهمی! اگر می گویم باید خوش قیافه باشی، فقط به خاطر این است كه همه با دیدن ما بگویند"داماد سر است!" و تو اعتماد به نفست هی بالاتر برود! 

اگر می گویم باید ماشین بزرگ و با تجهیزات كامل داشته باشی، فقط به این خاطر است كه وقتی هر سال به مسافرت دور ایران می رویم توی ماشین خودمان بخوابیم و بی خود پول هتل ندهیم!اگر از تو خانه می خواهم، به خاطر این است كه خود را در خانه ای به تو بسپارم كه تا آخر عمر در و دیوارآن، خاطره اش را برایم حفظ كنند و هرگوشه اش یادآور تو و آن شب باشد!
اگر ...
آیسان بازدید : 256 1392/04/24 نظرات (0)

داستان معنای خوشبختی 

دخترک شانزده ساله بود که برای اولین بار عاشق پسر شد.. پسر قدبلند بود، صدای بمی داشت و همیشه شاگرد اول کلاس بود. دختر خجالتی نبود اما نمی خواست احساسات خود را به پسر ابراز کند، از اینکه راز این عشق را در قلبش نگه می داشت و دورادور او را می دید احساس خوشبختی می کرد. 

در آن روزها، حتی یک سلام به یکدیگر، دل دختر را گرم می کرد. او که ساختن ستاره های کاغذی را یاد گرفته بود هر روز روی کاغذ کوچکی یک جمله برای پسر می نوشت و کاغذ را به شکل ستاره ای زیبا تا می کرد و داخل یک بطری بزرگ می انداخت. دختر با دیدن پیکر برازنده پسر با خود می گفت پسری مثل او دختری با موهای بلند و چشمان درشت را دوست خواهد داشت. 
دختر موهایی بسیار سیاه ولی کوتاه داشت و وقتی لبخند می زد، چشمانش به باریکی یک خط می شد...
آیسان بازدید : 258 1392/04/24 نظرات (0)

وقتی در عشق فریب می‌خوریم! 


نگاهی به دلایل بروز پدیده فریب در ازدواج 


می‌گفتند 2 ‌ترم بیشتر تا گرفتن مدرك فوق لیسانسش نمانده و در یكی از سازمان‌های دولتی پست مهمی‌دارد. همه اعضای خانواده‌اش در آمریكا اقامت دارند و او به تنهایی در خانه شخصی چندصدمتری بالای شهر تهران زندگی می‌كند. 
آن موقع من تازه سال دوم دانشگاه بودم. همه بچه‌های دانشگاه از او خوششان می‌آمد. خیلی شیك‌پوش بود و خودروی گرانقیمتی سوار می‌شد. برخوردها و رفتارهایش با دیگران همگی نشان می‌داد از خانواده صاحب نامی است. 
وقتی از من خواستگاری كرد، از خوشحالی روی زمین بند نمی‌شدم، شانس در خانه‌ام را زده بود. بسرعت عقد كردیم. روزهای خوشی داشتیم تا این‌كه آن روز كذایی زنگ تلفن به صدا درآمد. 
الو بفرمایید... چی؟.... اشتباه می‌كنی... نه‌اینطور نیست... این دروغه! 
وقتی چشم‌هایم را باز كردم، مادر و بقیه دور و برم بودند. یكی آب قند درست می‌كرد و دیگری با دست نمناك به صورتم آب می‌پاشید. 
حالم كه جا آمد، پرس و جو‌ها شروع شد: «كی بود پشت تلفن؟ چی می‌گفت؟» 
اما من كه هنوز شوكه بودم، جوابی برایشان نداشتم. چطور می‌توانستم بگویم همسر آینده‌ام دروغگوی ماهری است كه من و خانواده‌ام را با زیركی فریب داده. او نه تنها مجرد نبوده بلكه در یكی از شهرستان‌های دورافتاده همسر و فرزند هم دارد. 
حالا دیگر چاره‌ای ندارم جز این‌كه از آن مرد دروغگو به جرم فریب در ازدواج به دادگاه شكایت كنم تا شاید این طور بتوانم گوشه‌ای از حقوق از دست رفته‌ام را باز پس بگیرم، اما با آبروی رفته و احساسات به بازی گرفته شده‌ام، چه كنم؟...

آیسان بازدید : 255 1392/04/18 نظرات (0)

سه دلیل محکم برای ازدواج

دانستنیهای قبل از ازدواج

دلایل ازدواج,ازدواج به موقع,سن ازدواج

 

کبوتر بچه ها وقتی بزرگ می‌شوند، کم کم پرواز را می ‌آموزند، جفتی برای خود انتخاب می ‌کنند، با هم لانه‌ جدیدی می ‌سازند و پر می ‌کشند به سوی زندگی.

آیسان بازدید : 204 1392/04/17 نظرات (0)

دسته بندی دلایل دختران و پسران برای ازدواج

ازدواج براى تعدادى از زنان و مردان، حکم سر و سامان گرفتن را دارد. براى این افراد ازدواج سمبلى از آغاز بلوغ فکرى و تکامل است به نحوى که زندگى آنان تنها در سایه ازدواج معنا پیدا مى‌کند.براى تعدادى دیگر از زنان و مردان ازدواج تنها یک مقوله است که باید سرگیرد. به این معنا که چون دیگران ازدواج مى‌کنند پس آنان نیز باید به این امر مبادرت ورزند. به عبارت دیگر ازدواج رسمى است که گریزی از آن نیست...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 423
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 938
  • بازدید ماه : 938
  • بازدید سال : 38,510
  • بازدید کلی : 380,856