loading...
فروشگاه اینترنتی آیسان آنلاین شاپ
آیسان بازدید : 366 1392/05/21 نظرات (0)
تصاویری که گمان می کردند قلابی است
انتشار این تصاویر از این جوان قهرمان بدنسازی در اینترنت ، وی را تبدیل به پدیده این روزهای فضای مجازی كرده است چرا كه بینندگان تصاویر حس می كنند سر این فرد با استفاده از تكنیك های تصویری بر روی بدن فرد دیگری قرار داده شده است اما در واقعیت اینگونه نیست و این بدن در زیر صاحب اصلی اش قرار دارد.(!)
آیسان بازدید : 317 1392/05/16 نظرات (0)
40 نکته شگفت انگیز و جالب درمورد مردم ژاپن

1-آیا میدانید که دانش آموزان ژاپنی به همراه معلمان خود هر روز مدرسه خود را به مدت 15 دقیقه تمیز میکنند ؟ که منجر می شود به ظهور نسل ژاپنی که فروتن و مشتاق پاکیزگی است .

2-آیا میدانید هر شهروند ژاپنی که سگ دارد یک کیسه مخصوص مدفوع سگ با خود حمل میکند؟ بهداشت و اشتیاق به آن بخشی از اخلاق ژاپنی ها است.
3-آیا میدانید که کارگر بهداشت در ژاپن "مهندس بهداشتی" نامیده می شود و میتواند حقوقی بین 5000 تا 8000 دلار در ماه طلب کند و یک پاک کن موضوع امتحان کتبی و شفاهی است ؟
4-آیا می دانید که ژاپن هیچ منابع طبیعی ندارد و سالانه با صدها زلزله مواجه میشوند اما این جلوی آنها را برای تبدیل شدن به بزرگترین های اقتصاد جهان نگرفته ؟
5-آیا میدانید هیروشیما بعد از افتادن بمب اتم در آن شهر فقط ده سال طول کشید تا به آنچه جنب و جوش اقتصادی قبل از افتادن بمب اتم در آن شهر بود باز گردد ؟
6-آیا می دانید که ژاپن جلوگیری میکند از استفاده از تلفن همراه در قطارها، رستوران ها و اماکن سرپوشیده ؟
7-آیا میدانید دانش آموزان ژاپنی از سال اول تا ششم ابتدایی باید اصول اخلاقی در برخورد با مردم را بیاموزند ؟

آیسان بازدید : 343 1392/05/12 نظرات (0)


گاردین: تکامل سبک احمدی‌نژاد
 از کاپشن سفید تا کت و شلوار سبک ایتالیایی
رئیس‌جمهور ایران از پوشیدن کاپشن سفید و محقر به لباس های مناسب در سفر و از مردی از جنس مردم به مردی جهانی حرکت کرد.
آیسان بازدید : 269 1392/05/07 نظرات (0)

هشدار جدی: کرم های حلزون و شترمرغ تبلیغی در تلویزیون تقلبی است

دانشگاه علوم پزشکی البرز چشمان خود را بر همه چیز بسته تا راه برای تقلب و فروشی بیش از 100 میلیارد تومان در سال برای چند نوکیسه هموار شود.

ماجرای برملا شده امروز زمانی ابعاد حقیقی تر خود را نشان خواهد داد که بدانیم این شرکت در سال 90 اقدام به ثبت اسامی تجارتی زیر نموده است:
نیوتودی، حلزون، تن تاک، آدلی، مدارا، ترنتو، اینام، پنیلو و پلیل؛ اسامی متعدد و چه بسا خوش آب و رنگی که برای محصولاتی همچون: انواع کرم‌ها، صابون، شامپو و انواع محصولات بهداشتی و آرایشی، لاغری، کاهش وزن، کرم حلزون، روغن شتر مرغ(!)، محصولات آشپزخانه، بدنسازی و... تقاضای ثبت داده شده‌اند

آیسان بازدید : 232 1392/05/07 نظرات (0)

نمایندگانی که سودای حقوق مادام العمر دارند

حقوق مادام‌العمر (چه مادی-چه غیرمادی) هرچه باشد نمایندگان مجلس این روزها به دنبالش هستند. نمایندگان قوه‌مقننه می‌خواهند بعد از پایان نمایندگی همچنان شرایط شان ویژه باشد و به نوعی شهروند درجه یک باشند.


به گزارش عصرخبر، «پاسپورت سیاسی» «مجوز حمل سلاح کمری» و همچنان «مجوز ورود به محدوده طرح ترافیکشان» برقرار باشد. مجلسی‌ها می‌خواهند شهروندان عادی نباشند. حتی وقتی که دیگر نماینده نیستند. بعد از حقوق مادام‌العمر و رد آن از طریق خود مجلس، این‌بار نمایندگان می‌خواهند بدون سروصدا به سراغ حقوقی به قول خودشان «غیرمادی» بروند؛ حقوقی که اگر این‌بار از سوی نمایندگان تایید شود آنان می‌توانند بعد از اتمام دوران نمایندگی خود هنگام مسافرت از «پاسپورت سیاسی» استفاده کرده «مجوز حمل سلاح» داشته باشند و «از طرح ترافیک» استفاده کنند. طرحی که روز یکشنبه 16‌تیرماه در قالب طرحی مطرح شد.

حال 26 نماینده در دفاع از این طرح پای آن را امضا کرده‌اند. دفاع 26 نماینده از این طرح در حالی است که چند نفر از چهره‌‌های مجلس ترجیح می‌دهند فعلا در‌باره این طرح اظهارنظری -چه موافق، چه مخالف-نداشته باشند؛ اما برخلاف سکوت مجلسی‌ها، مرکز پژوهش‌های مجلس آن را خلاف قانون عنوان می‌کند....

آیسان بازدید : 190 1392/04/31 نظرات (0)

چرا خبری از همسر روحانی نیست؟


ریاست جمهوری مسئولیت سنگینی است.آنقدر سنگین که گاه اعضای خانواده شخصی که بر مسند ریاست جمهوری تکیه می کند را هم درگیر می کند.


در این میان در چند سال اخیر همسران رئیس جمهورها نیز درگیر نقش ریاست جمهوری می شوند و خواه و نا خواه پایشان به گود سیاست و یا فعالیت های اجتماعی  باز می شود.

آیسان بازدید : 191 1392/04/31 نظرات (0)


قهرمان کیک بوکسینگ در کلاله به قتل رسید.


به گزارش شبکه خبر، دادستان کلاله گرگان گفت: حسین ابراهیمی ۲۰ ساله دیروز در حالی که دستانش از پشت بسته شده بود در میان شعله های آتش خودروی خود سوخت.

یونسی افزود: پیکر و خودروی سوخته او در جاده روستای حاجی علی اسلامی در ۵ کیلومتری کلاله پیدا شد.

او گفت: تحقیقات برای پیدا کردن قاتل یا قاتلان و  علت قتل ادامه دارد.

حسین ابراهیمی، متاهل و کارمند اداره  آب و فاضلاب شهرستان گنبدکاووس بود و پدرش نیز رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان کلاله است.

آیسان بازدید : 245 1392/04/31 نظرات (0)

تجاوز یک خواننده به یک گردشگر در کیش




فرمانده انتظامی ویژه کیش از دستگیری خواننده یکی از رستوران‌های معروف این جزیره به اتهام اغفال و تعرض به یکی از گردشگران خبرداد.


آیسان بازدید : 244 1392/04/30 نظرات (0)
گاف وحشتناک یا دروغ وحشتناک جواد خیابانی!

پدیده‌ای است این جواد خیابانی! استاد آنقدر پتانسیل دارد که حتی در یک بازی ۳۰ دقیقه‌ای نمادین هم می‌تواند هنرهایش را به نمایش بگذارد.
آیسان بازدید : 220 1392/04/30 نظرات (0)
ضربه گیج کننده فردوسی پور به رویانیان!
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت:شب اولی که حکم مدیر عاملی من صادر شد، عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 آنچنان ضربه‌ای به من وارد کرد که تا یکسال گیج بودم.
آیسان بازدید : 249 1392/04/28 نظرات (0)


ماجرای کشیدن چادر از سر دختر


اتفاق عجیب درخیابان,امربه معروف ونهی ازمنکر,ماجرای کشیدن چادر از سر دختر

ماجرای کشیدن چادر از سر دختر

در این روزگاری که مردم در خواسته‌های «خود» غوطه‌ور شده‌اند و مشغولیت‌های دنیایی آنها را سرگرم کرده است، هستند کسانی که هنوز می‌خواهند فروع دین خود را حفظ کنند و برای سرنوشت نیک جامعه، دست و پا می‌زنند.

به گزارش فارس، شرح این ماجرا با این بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر بخوانید:
خانم شمس، دختر 30 ساله‌ای است که یکشنبه 23 تیرماه امسال در پی امر به معروف و نهی از منکر به یک زن بدحجاب، مورد حمله وی قرار گرفت. این اتفاق در ماه مبارک رمضان در میدان پونک تهران رخ داد.

آیسان بازدید : 485 1392/04/28 نظرات (0)

احتمال حضور جک استراو در مراسم تحلیف روحانی



جک استراو,جک استراو در مراسم تحلیف روحانی

احتمال حضور جک استراو در مراسم تحلیف روحانی

مشاور حجت‌الاسلام روحانی از احتمال حضور «جک استراو» وزیر خارجه سابق انگلیس در فهرست مهمانان ویژه مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب و تلاش‌ها برای معرفی اعضای کابینه یازدهم در این روز خبر داد.

مرتضی بانک مشاور حجت‌الاسلام روحانی در مرکز تحقیقات استراتژیک در گفت‌وگویی تفصیلی با فارس، به سوالات این خبرگزاری درباره آخرین تحولات مربوط به کابینه یازدهم، موضوع روابط خارجی در دولت آینده، شرایط اقتصادی امروز کشور، اقدامات احمدی‌نژاد و یارانش در روزهای پایانی دولت وی و همچنین تعامل دولت آینده با مجلس پاسخ داد.

آیسان بازدید : 168 1392/04/28 نظرات (0)
سرنوشت يارانه نقدی
 در روزهای اخیر بحث‌های زیادی در خصوص سیاست‌های اقتصادی دولت آینده مطرح می‌شود و یکی از مهم‌ترین بحث‌های صورت گرفته، به سمت و سوی هدفمندی يارانه‌ها در دولت بعد و نظر تیم اقتصادی دولت آینده نسبت به این طرح مربوط می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد در سال‌های گذشته، هدفمندی همواره با مساله کسری منابع مواجه بوده و دولت برای اجرای آن، از منابع پیش‌بینی نشده در قانون مجلس استفاده کرده است. در این زمینه، برخی کارشناسان با اشاره به «کسری موجود در بودجه سال 92 برای تامین منابع هدفمندی» پیشنهادهایی را در خصوص چگونگی تامین منابع آن در دولت آینده ارائه کرده‌اند. عده‌ای از کارشناسان معتقدند در صورتی که دولت آینده نخواهد برای جبران این کسری به استقراض متوسل شود، ناگزیر از اقدام به افزایش 38 درصدی قیمت حامل‌های انرژی یا راه‌های دیگر هم چون حذف چند دهک از دریافت‌کنندگان فعلی یارانه خواهد بود. کسری بودجه هدفمندی به اعتقاد برخی کارشناسان، مصارف و منابع هدفمند سازی در بودجه 92 با هم سازگار نیست و برخی آمارها نیز حاکی از آن است که منابع و مصارف این طرح، از آغاز و در هیچ دوره ای در تناسب نبوده‌اند و دولت همواره منابع را از محل‌های پیش‌بینی نشده تامین کرده است.
آیسان بازدید : 265 1392/04/28 نظرات (0)

دولت احمدی نژاد قیمت مسکن را در تهران 6 برابر کرد



 نمودار قیمت و اجاره مسکن طی 21 سال گذشته



افزایش قیمت مسکن دردولت احمدی نژاد,نمودار قیمت و اجاره مسکن درتهران,مقایسه قیمت واجاره مسکن درتهران



بحران مسکن در شهرهای بزرگ غیر قابل انکار است، توان خرید مسکن خانوارهای تهرانی طی سالهای 80 تا 91 به نصف کاهش پیدا کرده است.
مدتی پیش در گزارشی تحت عنوان "چگونه اجاره مسکن در تهران تبدیل به آرزو شد" به مقایسه حداقل دستمزد و میزان اجاره بهای واحدهای مسکونی در شهر تهران پرداختم. استاد بزرگواری در باب راهنمایی عنوان کرد بهتر بود میزان اجاره مسکن را به جای حداقل دستمزد با میزان درآمد خانوارهای تهرانی مقایسه می شد و میزان یارانه نقدی هم در معادلات وارد می شد.
آیسان بازدید : 242 1392/04/28 نظرات (0)

سرنوشت يارانه نقدی در دولت آینده

یکی دیگر از راه‌هایی که برای حل مشکل کسری بودجه در طرح هدفمندسازی یارانه‌ها مطرح شده، طرح حذف «دو دهک از جمعیت یارانه بگیران» بود که پیش از انتخابات از سوی مشاوران اقتصادی ريیس‌جمهور منتخب مطرح شده بود که پس از انتخابات نیز مورد تاکید این گروه قرار گرفته بود.

 

آیسان بازدید : 192 1392/04/28 نظرات (0)

دليل بي‌پولي تان نکته هايي است كه نمي‌دانيد

دنيا پر از آدم‌هاي با استعداد فقير است. غالب آنها يا فقيرند يا در تنگناهاي مالي دست و پا مي‌زنند يا كمتر از مقداري كه در توان‌شان است پول در مي‌آورند.

 

دليل بي‌پولي تان نکته هايي است كه نمي‌دانيد

اين نه به‌دليل دانسته‌هاي‌شان است، بلكه به‌دليل چيزهايي است كه نمي‌دانند.در مورد مشكلات مالي يا حرفه‌اي، غالبا كمبود دادن و گرفتن در كنار هم به چشم مي‌خورد. مردم بي‌پول بسياري وجود دارند كه علت فقرشان اين است كه نه گيرنده خوبي هستند نه بخشنده خوبي؛ در حقيقت نه خوب ياد مي‌گيرند نه خوب ياد مي‌دهند.

آیسان بازدید : 312 1392/04/27 نظرات (0)
ثبت‌نام برای کارت هوشمند ملی
هم‌اکنون ثبت‌نام برای کارت هوشمند ملی به‌صورت اینترنتی و فعلا برای اهالی استان قم انجام می‌شود اما در آینده امکان دریافت این کارت برای همه افراد بالای 15 سال در دفاتر پیشخوان علاوه بر دفاتر ثبت‌احوال میسر خواهد شد.
 
به گزارش سیتنا، از امسال و در سال‌های آینده فراخوان دریافت کارت ملی هوشمند در سایر استان‌ها اعلام خواهد شد.
آیسان بازدید : 196 1392/04/26 نظرات (0)

 

عکس: مرغی که فکر می کند پنگوئن است!

مرغی که فکر می کند پنگوئن است!

یک کشاورز چینی در مزرعه خود مرغی دارد که فکر می کند پنگوئن است و به همین علت همانند پنگوئنها به صورت قائم و با غرور راه می رود. نام این مرغ مجنون “مامبل” است که در یک مرزعه واقع در “ژیانگسو” در شرق چین زندگی می کند. مامبل نام پنگوئن قهرمان کارتون “خوش قدم” است. این کشاورز چینی در این مورد توضیح داد:...

 

آیسان بازدید : 223 1392/04/26 نظرات (0)

دانلود تیتراژ های شهر باران ماه رمضان ۹۲

مجموعه تمام آهنگ های برنامه شهر باران که در ایام ماه رمضان ۹۲ از شبکه یک سیما قبل از افطار پخش میگردد.

مجموعه ۳ آهنگ با صدای شهاب رمضان، سعید شهروز، میثم ابراهیمی،حامد زمانی

آیسان بازدید : 308 1392/04/25 نظرات (0)

خانم احمدی نژاد! مظلوم، مردم هستند نه برادرتان

crying

سرکار خانم پروین احمدی نژاد اما ترجیح داده اند که منتظر نظر« دیگران» درباره عملکرد برادر -محمود احمدی نژاد- ننشینند و خود در « دل نوشته »ای به وصف او پرداخته و این القاب را در پی هم آورند:« شهید تهمت، رییس جمهور مظلوم و غریب » و البته برای التیام خود و همفکران، این غربت را با قصه غربت رسول خدا( در مقابله با نفاق)، امام علی ( با قلب"!"شکافته) و ام ابیهای پهلو شکسته و تنهایی امام حسن (ع) و شهادت امام حسین(ع) و فراق امام عصر(عج) مقایسه کرده و همه باورهای شیعی را در یک متن آورده تا آرامش خاطر دهد مرتبه  غربت برادرش(!) از بزرگان دینی کمتر است اما هم چنان احمدی نژاد مظلوم است و در پایان یاد آور می شود: «آمده ایم تا این عصر، به طلایی ترین دوران تاریخ بدل شود.»

آیسان بازدید : 215 1392/04/25 نظرات (0)

واکنش آیت‌الله مکارم به فتوای آب خوردن در حین روزه!!

واکنش آیت‌الله مکارم به فتوای آب خوردن در حین روزه!!
آیت الله مکارم شیرازی نسبت به برخی سخنان مبنی بر جایز بودن نوشیدن آب افراد روزه‌داری که بسیار تشنه می‌شوند، بدون این که روزه آنها باطل شود، واکنش نشان داد.

 

آیسان بازدید : 286 1392/04/25 نظرات (0)

ازدواج پیرمرد 92 ساله عرب با دختر 22ساله!! + عکس مراسم

ازدواج پیرمرد 92 ساله عرب با دختر 22ساله!! + عکس مراسم
موصلی محمد المجامئی کشاورز ۹۲ ساله عراقی پنجشنبه شب در مراسمی باشکوه با زنی ۲۲ ساله ازدواج کرد...

 

آیسان بازدید : 259 1392/04/21 نظرات (1)

 رابطه خبر ساز دختر ایرانی با همسر کیم کارداشیان + عکس

لیلا قبادی مدل ۲۴ ساله ایرانی الاصل اهل کانادا به تازگی ادعا کرده است که از جولای سال ۲۰۱۲ با کانی وست (همسر کیم کارداشیان) رابطه داشته و هم اکنون نیز که کیم کارداشیان دوران بارداری اش را می گذراند، رابطه اش ادامه دارد.

او در گفتگو با مجله استار آمریکا اعلام کرد: در هتل آتلانتیک با کانی وست رابطه داشته و حتی هفته گذشته نیز این خواننده رپ از او درخواست ملاقات کرده است.

آیسان بازدید : 282 1392/04/19 نظرات (0)

نمایش ماموت 39 هزار ساله (+عکس)

همچنین بافت ماهیچه‌ای از این موجود به دست آمده که به گفته تیم روسی کاشف آن، هنگام مرگ بین ۵۰ تا ۶۰ سال سن داشته است.ماموت پشمالوی ۳۹ هزار ساله‌ای که در یخچال‌های سیبری کشف شده است در یوکوهامای ژاپن به نمایش گذاشته می‌شود.

این موجود بهترین ماموت پشمالوی حفظ‌ شده‌ای است که تاکنون پیدا شده و قدمت آن به ۳۹ هزار سال پیش باز می‌گردد.حتی انبوهی از موی متمایزکننده این حیوان پس از به دام افتادن تا زمان کشف آن در ابتدای سال جاری میلادی، به طور قابل‌توجهی مصون مانده است.

آیسان بازدید : 201 1392/04/19 نظرات (0)

اینترنت رایگان در اتوبوس های تهران

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران از راه اندازی خط اینترنت در داخل اتوبوس های یکی از خطوط اتوبوسرانی از صبح امروزخبر داد .

به گزارش تسنیم، مهندس پیمان سنندجی افزود: برای نخستین بار در کشور، اتوبوس های یکی از خطوط اتوبوسرانی تهران ( شهید برادی - پایانه علم و صنعت) که حدود 5/10 کیلومتر طول دارد و بخش قابل توجهی از مسافران آن را دانشجویان تشکیل می دهند، به اینترنت مجهز شده اند و ازامروز مسافران می توانند به طور رایگان از اینترنت در داخل این اتوبوس ها استفاده کنند.

آیسان بازدید : 194 1392/04/19 نظرات (0)

اعلام ساعت کار ادارات در ماه رمضان

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی رییس جمهور با بیان این‌که هنوز پیش‌نویس ساعت کاری ماه رمضان در سال جاری به تصویب هیات دولت نرسیده است، گفت: به احتمال زیاد ساعت کاری ماه رمضان امسال نیز طبق همان زمان‌بندی سال گذشته است.

عبدالعلی تاجی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که معاونت توسعه پیش‌نویس ساعت کاری براساس زمان کاری سال گذشته تنظیم و به دولت برای تصویب ارائه کرده است، اظهار کرد: بر این اساس ساعت شروع کار در ادارات 9 و پایان ساعت کاری 14 و 30 دقیقه خواهد بود.

وی افزود: با توجه به زمان کم باقی‌مانده تا شروع ماه رمضان و تاخیر در اعلام ساعت کاری به احتمال فراوان این زمان بدون تغییر نسبت به سال گذشته تعیین می‌شود.

تاجی در مورد نحوه‌محاسبه اضافه‌کاری در ماه رمضان بیان کرد: ماه مبارک مانع از اضافه‌کاری نیست و مقررات ناظر بر اضافه‌کار در این ماه تغییر نمی‌کند. هم‌چنین کارکنان به ازای اضافه‌کاری خود حقوق دریافت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: ساعت کاری و اضافه کاری برای کارکنان شیفتی، مراکز درمانی، اورژانسی و خدماتی تفاوت چندانی نکرده و هم‌چنان به قوت خود باقی است.

طبق زمان بندی سال گذشته روزهای بعد از شبهای قدر نیز ساعت کاری از 10 صبح تا 14 و 30 دقیقه خواهد بود.

آیسان بازدید : 244 1392/04/19 نظرات (0)

عادت غذایی عجیب بن لادن برای رفع خستگی

بن لادن که تعدادی از بزرگترین عملیات‌های تروریستی جهان را هدایت کرده بر اساس گزارش کمیسیون تحقیق پاکستان در خانه به نوه‌هایش درس می‌داده و بر بازی و وقت آنها نظارت داشته است.

گزارشی که کمیسیون تحقیق دولت پاکستان به تازگی درباره سالها مخفی شدن بن لادن در این کشور منتشر کرده نکات جالبی دارد که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. رهبر القاعده به عنوان تحت تعقیب‌ترین مرد جهان در حمله نیروهای آمریکا به شهر ابوت ‌آباد کشته شد اما هنوز حرف و حدیث‌ها در این رابطه با‌گذشت ۲ سال از این عملیات جنجالی ادامه دارد.

آیسان بازدید : 261 1392/04/19 نظرات (0)

مشایی: شاید احمدی نژاد روزنامه راه بیاندازد

اسفندیار رحیم‌مشایی در پاسخ به این سوال که بعد از پایان دولت به چه کاری مشغول خواهید شد، گفت: در این ارتباط برنامه خاصی ندارم و بیشتر فعالیت‌هایمان معطوف به کارهای مطالعاتی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مشاور رییس‌جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد مهم‌ترین گفتمان احمدی‌نژاد، گفت: به نظر من بارزترین گفتمان احمدی‌نژاد بحث توحید است. گفتمان توحید یعنی این‌که انسان در برابر همه مسائل پیرامونی خود مسئول است. دولت در قبال جامعه، ارزش‌ها و آرمان‌ها مسئول است و سعی دولت بر این بوده که بر اساس این اصل حرکت کند و در واقع در راستای پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و حرکت کند و به شعار بسنده نکند.
آیسان بازدید : 321 1392/04/19 نظرات (0)

از «آتقی» آینه عبرت چه خبر؟

کد خبر: ۳۳۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۴

زمانی که سریال آیینه عبرت پخش می‌شد اعتیاد در کشور شیوع پیدا کرده بود و کارگردان‌ها به این فکر افتاده بودند که با انجام کار فرهنگی اعتیاد را ریشه‌کن کنند. آن زمان نه درمان درست و حسابی‌ای برای ترک اعتیاد وجود داشت نه کلاس‌های گروه‌درمانی مثل انجمن معتادان گمنام، تولد دوباره و ... متولد شده بودند. چشم مردم به تلویزیون بود و چند روزنامه‌ای که درمی‌آمد. سریال آینه عبرت اینطور شروع می‌شد؛ زمانی که تیتراژ بالا می‌آمد، مردی مچاله شده از درد را روی یک صفحه سیاه می‌دیدیم که اسامی بازیگران در ادامه آن می‌آمد. «آینه عبرت» واقعا آینه عبرت بود برای کسانی که آن زمان مواد مخدر مصرف می‌کردند. انتهای داستان تمام انسان‌های معتاد در آن سریال، تباهی بود.
 
به گزارش ایسنا، سرنخ با این مقدمه ادامه داد: «آینه عبرت» زمانی شروع شد که تا قبل از آن ما در تلویزیون خودمان آدم معتاد وافور به دست ندیده بودیم. تمام خلاف‌ها به سیگار ختم می‌شد و دعواهای خیابانی.
 
محسن شاه‌محمدی با ساخت سریال آینه عبرت برای اولین‌بار اعتیاد و بلاهایی که ممکن است به سر بشر بیاورد را به نمایش گذاشت و جواد گلپایگانی در بازی بی‌نظیرش توانست ته خط اعتیاد را به خوبی نشان دهد.
 
بعد از پایان پخش سریال هفت ساله آینه عبرت، جواد گلپایگانی را همه دوست داشتند و حتی کسانی که پای تلویزیون ننشسته بودند می‌دانستند او کیست. آتقی، پیر، معتاد و زشت بود ولی اینها باعث نشد که خصائل انسانی‌اش را از دست بدهد. او در تمام قصه یک رفیق، یک همسر و یک پدر خوب باقی ماند و حتی توانست تماشاگر را به این حسرت برساند که ای کاش آتقی این موجود دوست‌داشتنی هرگز معتاد نبود.
 
بعد از گذشت چند ماه از پایان این سریال، دیگر نه کسی از او حرفی زد و نه در سریالی او را دیدیم. همه خبرگزاری‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و دیگر رسانه‌ها در مناسبت‌های مختلف از هنرمندانی که سال‌هاست از آنها خبری نیست یاد می‌کنند اما در این سال‌ها کمتر کسی از «جواد گلپایگانی» بازیگر نقش «آتقی» خبر گرفت و همین باعث شد او از خاطر برود.
آیسان بازدید : 207 1392/04/19 نظرات (0)

بازداشت زنی که با لکسوس گدایی می کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پلیس امارات یک زن تبعه یکی از کشورهای خلیج فارس را  که با لکسوس گدایی می کرد بازداشت کرد.
 
این زن سوار بر خودرو گرانقیمتش مقابل پمپ بنزین ها می ایستاد و به مردم، به ویژه مردان جوان، می گفت که پول بنزین همراهش نیست و از آنها می خواست مقدای پول به او بدهند و قول می داد بعد از خروج از پمپ بنزین آن را بر می گرداند، اما بعد از گرفتن پول، فرار می کرد و از محل دور می شد.
آیسان بازدید : 199 1392/04/19 نظرات (0)

عکس‌العمل حلزون بر روی قورباغه خفته+عکس

کد خبر: ۳۳۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷


به گزارش فارس،‌ یک حلزون شجاع لحظه‌ای که متوجه می‌شود بر کجا قرار گرفته  است عکس‌العمل جالبی از خود نشان می‌دهد.

ماجرا به روایت تصویر در ادامه مطلب...

آیسان بازدید : 190 1392/04/19 نظرات (0)

شرح ماجرای یکی از برده‌های جنسی قذافی

شرح اتفاقات رخ داده برای یکی از زنانی که برده جنسی معمر قذافی بوده‌ ابعاد جدیدی را درباره سبک زندگی ترسناک و عجیب دیکتاتور سابق لیبی بر ملا ساخته است.به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، یکی از این برده‌های جنسی "ثریا" نام دارد. وی در ماه آوریل 2004 هنگامی که تنها 15 سال داشت از سوی قذافی انتخاب شد تا یکی از بردگان جنسی حرمسرای وی باشد.یک روزنامه‌نگار فرانسوی به نام آنیک کوجیان، کتابی به نام "حرمسرای قذافی: داستان زنی جوان و سوء استفاده از قدرت در لیبی" نوشته که قرار است ماه سپتامبر سال جاری به انتشار درآید.این روزنامه‌نگار فرانسوی با ثریا که سال‌ها برده جنسی معمر قذافی بوده مصاحبه کرده است.



 

آیسان بازدید : 244 1392/04/19 نظرات (0)
با گاف مشترک وزارت بهداشت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و صدا‌وسیما رقم خورد؛

فروش میلیاردی کالای تقلبی پیش چشم مسئولان در رسانه‌ ملی +اسناد

«کرم حلزون اصل»؛ این شعار که پیشتر به گوش بینندگان ماهواره آشنا بود، مدتی است که به مدد تبلیغات گسترده در رسانه ملی، تا دورترین روستاها هم نفوذ کرده؛ فارغ از آنکه ممکن است کل ماجرا ریشه در یک کلاهبرداری داشته باشد. حقیقتی که امروز آشکار شده و قطعا در روزهای آتی بیشتر از آن خواهیم شنید. به روایت اسناد سری زدیم به پشت پرده این کلاهبرداری بزرگ که وزارت بهداشت خواستار توقف فوری پخش تبلیغات تلویزیونی آن شده است...
آیسان بازدید : 220 1392/04/18 نظرات (0)

راز موفقیت کسب و کارهای کوچک

تمام آن‌هایی كه پولدار شده‌اند از روز اول این همه سرمایه نداشتند و با استفاده از ذهن اقتصادی خود پول زیادی به دست آورده‌اند.

بعضی كارها هستند كه حتی بدون سرمایه اولیه می‌شود انجام‌شان داد اما لازمه آن تحقیق كردن، وقت گذاشتن و مهم‌تر از آن عجول نبودن است. پس نگران نباشید، كمی وقت بگذارید و فرصت‌های شغلی منطقه زندگی خود را بشناسید. به‌دنبال نیازهای منطقه بگردید. برای این كار باید مدتی در محل زندگی‌تان بچرخید و درددل‌های كسبه و مشتریان را بشنوید.

به گزارش سه نسل به نقل از مجله تپش ، مطمئن باشید این روزها همه به‌دنبال یك گوش شنوا می‌گردند، ایده‌های شما از همین درددل‌ها بیرون می‌آیند، ما هم از همین درددل‌ها و تجربه‌هایی كه در از كارشناس و استادهای فن پرسیدیم به نتایج جالبی دست پیدا كردیم. شاید از نظر شما 35 میلیون تومان، پول زیادی برای سرمایه‌گذاری كردن نباشد اما باور كنید به جای این‌كه با این پول و به اضافه پول وامی كه از بانك مسكن می‌گیرید، بروید و دنبال خانه باشید، می‌توانید نهایت سودآوری را از این سرمایه به ظاهر كم داشته باشید. 30 میلیون تومان سرمایه زیادی است؛ به شرط این‌كه قدرش را بدانید و در راه مناسبی سرمایه‌گذاری كنید.

آیسان بازدید : 341 1392/04/17 نظرات (0)

اعتراض فرزاد حسنی به انتشار عکسی از وی و همسرش در لباس عروسی! + عکس

اعتراض فرزاد حسنی به انتشار عکسی از وی و همسرش در لباس عروسی! + عکس
یشرفت پرس، مجله زندگی ایده آل در شماره جدید خود تصویری از فرزاد حسنی و آزاده نامداری - دو مجری جوان تلویزیون که به تازگی خبر ازدواجشان منتشر شده است...

مجله زندگی ایده آل در شماره جدید خود تصویری از فرزاد حسنی و آزاده نامداری - دو مجری جوان تلویزیون که به تازگی خبر ازدواجشان منتشر شده است - چاپ کرده که آنها را در لباس شب عروسی نشان میدهد.
اما تدوین ناشیانه تصویر لباس عروس روی بدن آزاده نامداری و کت و شلوار دامادی برای فرزاد حسنی انتقاد این دو را برانگیخته است.
فرزاد حسنی در گفتگوی کوتاه تلفنی با خبرنگار «پیشرفت پرس» با انتقاد از این اقدام مجله زندگی ایده آل اظهار داشت: کار زشتی انجام شده و ما هنوز مراسمی برگزار نکرده ایم.
آیسان بازدید : 207 1392/04/17 نظرات (0)

 

14 نابغه ای که از کودکی هوش بالایی داشتند

در بحث و جدل بر سر موفقیت افراد، همیشه پای "بهره هوشی" و "سخت کوشی" در میان هست و این پرسش مطرح می شود که چه میزانی از استعداد افراد ژنتیکی است و چه میزانی از آن کسب کردنی.

در بسیاری از موارد مرز باریکی میان این موارد هست ولی در مورد برخی افراد، به راستی مشخص است که از کودکی اعجوبه بوده اند. در اینجا می خواهیم شما را با 14 نابغه که از کودکی برجسته بودند آشنا کنیم.

در ادامه مطلب با اين نوابغ همراه باشید.

آیسان بازدید : 227 1392/04/17 نظرات (0)

زنی 21 ساله که 11 فرزند دارد! +عکس

 

زنی 21 ساله که 11 فرزند دارد! +عکس

پرداد : یک زن 21 ساله فلسطینی به نام "نعمیه" که ساکن شهر غزه در فلسطین است پیش از این دارای ۶ فرزند بود که با به دنیا آوردن ۵ قلوی دیگر، اکنون دارای ۱۱‌فرزند است.
او و همسر که "رعد" نام دارد و 25 ساله است تنها 7 سال از ازدواج آنها می‌گذرد. آنها اکنون صاحب ۱۱ فرزند شده‌اند.

آیسان بازدید : 192 1392/04/16 نظرات (0)

زنی كه ظرف ۸ ماه دوبار زایمان کرد


یک زن ۲۶ ساله انگلیسی ظرف ۸ ماه دو بار زایمان داشت. یک زن 26 ساله در مدت 8 ماه دو مرتبه زایمان داشته است و این در حالی است که نوزادان دوقلو نیستند.کلیر اورمرود اهل ولز که آلیس را باردار بود در هفته بیست و پنجم از بارداری خود در 6 دسامبر 2011  طی یک عمل سرازین فرزندش را به دنیا آورد.آلیس در آن زمان تنها یک پوند و 3 اونس(0.6 یعنی کمتر از یک کیلوگرم) وزن داشت و پزشکان از زنده ماندن او ناامید بودند.اما آلیس زنده ماند و اورمورود 7 هفته بعد با اینکه قرصهای جلوگیری از بارداری مصرف می‌کرد، دوباره باردار شد!

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 423
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 818
  • بازدید ماه : 818
  • بازدید سال : 38,390
  • بازدید کلی : 380,736