loading...
فروشگاه اینترنتی آیسان آنلاین شاپ
آیسان بازدید : 244 1392/04/27 نظرات (0)

رمز و رازهایی برای داشتن چشمان زیبا و جذاب

 

 رمز و رازهایی برای داشتن چشمان زیبا و جذاب

 

برای داشتن چشم های سبز و یا فندقی از سایه و خط چشم های خانواده بنفش استفاده کنید.

 

 

رنگ قهوه ای متداول را کنار بگذارید

اصولا چشمان روشن در تبلیغات مجله ها، زیبا به نظر می رسند اما به راستی آنها چگونه از رنگ ها در آرایش چشم استفاده می کنند؟

ترکیب آنها با حالت عادی که هم اکنون دارید، قدم بزرگی است. از یک رنگ روشن به عنوان پایه اصلی روی پلک استفاده کنید و یک رنگ خالص در فرورفتگی بالای پلک بگذارید. برای بیرون رفتن در شب به جای خط چشم قهوه ای یا مشکی یک خط رنگی بکشید.

آیسان بازدید : 214 1392/04/19 نظرات (0)

چگونه گونه دار شوید یا در گونه تان چال بگذارید

 

جراحی زیبایی,زیبایی,زیبایی صورت

 

جراحی های زیبایی درتمام موارد بی فایده تلقی نمی شوند، گاه لازم است با ایجاد کمی تغییر دریکی از اجزای صورت که نافرم بودن آن اعتماد به نفس مان را گرفته مجدد حس اعتمادبه نفس را به وجود خود بازگردانیم. زیرا اعتمادبه نفس نداشتن عوارض نامطلوبی برسلامت روان و روابط اجتماعی فرد به جای می گذارد که این عوارض از عوارض انجام جراحی های زیبایی بیشتر ایجاد خطر می کنند. جراحی های زیبایی تنها زمانی بی فایده تلقی می شوند که فرد بدون هیچ مشکلی و با وجود برخورداری از صورتی مناسب و ایده آل تنها به سبب وسواس فکری متقاضی آن هاست.

 

برجسته سازی گونه یکی از انواع اعمال جراحی زیبایی است که طرفداران زیادی دارد. زیرا گاه تنها با این عمل می توان چهره فرد را زیباتر ساخت؛ برای قرن ها استخوان برجسته گونه جزئی اساسی از زیبایی کلاسیک بوده است و صورت های مثلثی شکل همیشه به صورت های گرد برتری داشته اند. علاوه براین، اغلب افرادی که در سنین جوانی گونه هایی برجسته دارند در سنین میانسالی با افت عضلات گونه مواجه می شوند، بنابراین تصمیم به جراحی می گیرند ولی این عمل تا چه حد به آن ها کمک می کند و چه عوارضی به دنبال دارد؟

 

آیسان بازدید : 205 1392/04/18 نظرات (0)

8 راه برای ماندگاری آرایش روی پوستهای خشک

 آرایش صورت

آرایش روی پوستهای خشک,پوستهای خشک

 

اگر پوست شما خشک است و می خواهید آرایشتان تمام روز خوب به نظر برسد، باید پوستتان را تغذیه کنید. و به این معنی است که شما باید در انتخاب نوع لوازم آرایش خود دقت کنید وهمچنین قبل از آرایش به پوست خود برسید. این 8 روش که از سوی یک هنرمند آرایشگر و متخصص پوست ارائه شده است، به شما می گوید که چه باید بکنید و چگونه انجامش دهید.

آیسان بازدید : 249 1392/04/17 نظرات (0)

جوان سازی،زیبایی طبیعی صورت و رفع مشکلات پوستی با طب چینی و طب سوزنی

 
تاريخچه جوان‌سازی صورت با طب سوزنی :
 
 
چند هزارسال قبل چينی‌ها از طب سنتی چين و طب سوزنی برای جوان شدن و زيبا نگهداشتن امپراتورها و شاهزادگان استفاده می‌کردند استفاده از طب سوزنی سنتی در جوانسازی مسئله جدیدی نیست. استفاده از این روش در سال های ۹۶۰-۱۲۷۰ بعد از میلاد مسیح و همزمان با امپراتوری سونگ رایج بوده است. اما به دلیل هزینه ی بالای طب سوزنی زیبایی ،فقط مخصوص خانواده سلطنتی چین بود و افراد عادی قادر انجام این درمان نبودند.
 
قرن ها بعد پزشکان دریافتند که استفاده از طب سوزنی سنتی برای درمان افرادی که دچار فلج یک طرفه عصب صورت (  Bell’s Palsy  ) می شدند ،  بعد از گذشت 7- 6 جلسه منجر به بروز تغییرات واضحی از جمله روشن تر شدن پوست و بهبود خاصیت ارتجاعی آن، در نیمه صورت می شود. این نکته، درمانگران را به فکر برد که استفاده از طب سوزنی سنتی می تواند در جوانسازی پوست صورت موثر باشد و خوشبختانه نتیجه تحقیقاتی که در این زمینه انجام شد بسیار مثبت بود.
در سال‌های اخير با پيشرفت‌های صنعت زيبايی درکشورهای اروپايی توجه زيادی به کاربرد طب سوزنی در زيبايی و به خصوص جوان‌سازی صورت شده است به نحوی که با توجه به نداشتن عوارض جانبی و عملکرد کاملا طبيعی آن علاوه بر عامه مردم، بسياری از ستارگان و هنرپيشگان نيز به صورت ثابت از آن بهره می‌گيرند.
آیسان بازدید : 262 1392/04/17 نظرات (0)

تزریق ژل و بوتاکس چطور باعث زیبایی می شود؟

 

چقدر ماندگار است،کدام معتبر است؟

 

تزریق ژل و بوتاکس چطور باعث زیبایی می شود و چقدر ماندگار است،کدام معتبر است؟
با تزریق ژل و بوتاکس زیبایی تان را ماندگار کنید.

 
 
خانمی هستم 35 ساله که در اثر رژیم غذایی دچار لاغری ناحیه گونه و چروک های پیشانی و کنار چشم و خط خنده شده ام. به پزشک پوست مراجعه کرده ام ایشان تشخیص دادند که برای درمان می توان از تزریق ژل  و بوتاکس استفاده کنم، ولی من هیچگونه اطلاعی از این علم ندارم و این باعث نگرانی من می شود. لطفاً مرا راهنمایی فرمایید که تزریق این مواد باعث بهبودی چروک های من خواهد شد یا نه؟
آیسان بازدید : 172 1392/04/17 نظرات (0)

۸ راه صورتی نگه داشتن طبیعی لب ها


۸ راه صورتی نگه داشتن طبیعی لب ها

اگر مدت ها به دنبال راهی می گشتید برای اینکه لب هایتان را به طور طبیعی و بدون مواد شیمیایی مضر یا حتی چرب کردنشان، صورتی نگه دارید، چاره ی کار پیش ماست! در ادامه بهترین راه های تاثیرگذار برای صورتی کردن طبیعی لب ها را با جزئیات توضیح خواهم داد. چه چند قطره آبلیمو باشد، چه آب چغندر یا حتی روغن بادام، هر راهی که فکرش را بکنید برای بخشیدن رنگ صورتی به لب هایتان خواهم گفت!

۱. شیر سرد و پودر زردچوبه

اگر لب هایی بسیار تیره دارید و به دنبال راهی برای صورتی و با طراوت نشان دادنشان می گردید، شیر سرد و کمی پودر زردچوبه راه بسیار خوبی برای روشن کردنشان است! فقط کمی پودر زردچوبه را با یک قاشق چای خوری شیر سرد (از هر نوعی می تواند باشد) ترکیب کنید. حالت خمیر گونه ای پیدا خواهد کرد، این ترکیب را برای ۵ دقیقه روی لب هایتان قرار دهید. این کار را برای یک تا دو هفته انجام دهید تا پیشرفت چشمگیری را شاهد باشید! این یکی از بهترین روش های من برای صورتی کردن طبیعی لب‌های تیره است.

آیسان بازدید : 206 1392/04/15 نظرات (0)

خود آرایی دخترانه


 

1)قبل از هر چیز از یک کرم مرطوب کننده روی پوست و لب ها استفاده کنید.سپس از کرم پودر یا کانسیلر برای لک های روی پوست ،حلقه های سیاه زیر چشم و...هر ناهماهنگی که روی پوست می بینید استفاده کنید وسپس آنرا محو کنید تا پوست از لحاظ ظاهر لک ،جوش نداشته باشد .

 

2)کرم پودر مقداری روی پوست زیر چشم و دور بینی بگذارید و آنرا پخش کنید تا پوست کاملا ظاهر یکنواختی پیدا کند.

 

3)از پودر صورت برای گرفتن براقی و روغنی بودن و بخشیدن ظاهری سلامت و سرزنده به پوست استفاده می کنیم.(ضمنا استفاده از پودر به دوام آرایش کمک میکند)برای این کار از یک فرچه بزرگ استفاده می کنیم .و آنرا کمی در پودر میزنیم و سپس روی تمام صورت پخش می کنیم.

آیسان بازدید : 234 1392/04/14 نظرات (0)

آموزش آرایش زیبای صورت + آيسان شاپ

 

آموزش آرایش زیبای صورت + آيسان شاپ

 


فراموش نکنید که آرایش و سبکهای آن کاملا سلیقه ای و تابع مد می باشد. مواردی که ذکر می شود صرفا جهت آشنایی و افزایش توانایی های شماست.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 423
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 827
  • بازدید ماه : 827
  • بازدید سال : 38,399
  • بازدید کلی : 380,745