loading...
فروشگاه اینترنتی آیسان آنلاین شاپ
آیسان بازدید : 256 1392/05/12 نظرات (0)

کشف موجود عجیب و غریب در پارس جنوبی +تصاویر


در تاریخ 20 تیرماه 1392 در محل سکوهای گازی پارس جنوبی لاشه موجودی عجیب الخلقه توسط پرسنل دریایی شناورهای مستقر در منطقه کشف شد. گفتنی است؛ بوی تعفن بسیار عجیب این موجود تا شعاع چند صد متر قابل احساس بود.

آیسان بازدید : 586 1392/04/31 نظرات (2)


عكس هايي از انسان هاي گرگ نما


عکس هایی از انسانهای گرگ نما

حتی آنکه با اخلاص

در دل شبها می‌خواند دعا

هنگامی که در بدر کامل است ماه

می‌تواند به جانوری مبدل شود

به انسان گرگ‌نما

 

شعری که در بالا می‌بینید از یک ترانه قدیمی انگلیسی ترجمه شده است و در آن به چگونگی گرگ شدن انسان اشاره دارد. همانطور که قبلا قول داده بودم این دفعه راجع به انسان گرگنما می‌خواهم صحبت کنم.

 

اول بحث باید بگویم که انسان گرگنما دو معنی متفاوت در زبان فارسی دارد. معنی اول ان به فردی اطلاق می‌شود که احساس می‌کند گرگ شده است. این حالت یک حالت روانی است و در آن فرد جسما سالم است اما فکر میکند که گرگ است و مانند آنها زوزه می‌کشد و گاز می‌گیرد . این افراد در جوامع وجود دارند و در آسایشگاه های روانی تحت مراقبتهای ویژه‌ای نگه‌داری می‌شوند. به این افراد در زبان انگلیسی Lycanthrope    می‌گویند . معنی دوم انسانی را بیان می‌کند که میتواند خصوصیات جسمی خود را تغییر دهد و به گرگ تبدیل شود که این حالت در افسانه‌ها وجود دارد و منظور ما نیز در این متن این معنی انسان گرگنما می‌باشد که در ربان انگلیسی به انها Werewolf میگویند.

آیسان بازدید : 244 1392/04/31 نظرات (0)

حقایقی شگفت انگیز درباره تمدن اسرارآمیز مایا


حقايقي شگفت انگيز درباره تمدن اسرارآمیز مایا

گفته شده که مایاها تمدنی نیمه آمریکایی هستند که تنها با خط کاملا پیشرفته پیش از کلمبیایی شناخته می‌شدند. مایاها در زمینه هنر، معماری و تجهیزات نجومی ‌و ریاضیات نیز شهرت داشتند. تصورات اشتباه خیلی زیادی در مورد تمدن مایا وجود دارد و این فهرست مطمئنا خط بطلانی بر حداقل یک یا دو مورد از این اشتباهات خواهد کشید. علاوه بر این، در این متن حقایقی شایان توجه درباره ی این تمدن اسرار آمیز بیان می شود.

 

آیسان بازدید : 322 1392/04/31 نظرات (0)

 آنچه از فضايي ها نمي دانيد


يک دانشمند روسي فرضيه جديدي را ارائه کرده است که برپايه آن بيگانگان فضايي مي توانند بر روي سياراتي که درون سياه چاله هاي عظيم قرار دارند زندگي کنند.  پروفسور "ياچسلاف دوکوچائف" از موسسه تحقيقات هسته اي آکادمي علوم روسيه در مسکو معتقد است که در مرکز بعضي از سياه چاله ها منطقه اي است که در آن فضا و زمان مي تواند وجود داشته باشد.

آیسان بازدید : 258 1392/04/19 نظرات (0)
 

گزارش تصویری از کشف موجودی ناشناخته در انگلیس!


گزارش تصویری از کشف موجودی ناشناخته در انگلیس!
دیوید مکلند عکاسی که این تصاویر را گرفته طول این موجود را حدود 4 تا 5 فوت برآورد کرده است.یک موجود ناشناخته دریایی با دندان های تیز و رعب آورش در یکی از سواحل انگلستان از پا درآمد.
 کشف این موجود دریایی مرموز هفته گذشته گمانه زنی های گسترده ای در مورد اینکه این موجود می‌توانست وحشی‌ترین دایناسور یا هیولای لاکنس باشد به وجود آورد.
آیسان بازدید : 223 1392/04/19 نظرات (0)

خبر عجیب آدم فضایی ها در اندونزی + عکس

رسانه‌های دولتی اندونزی اعلام كردند كه در پی وجود حلقه‌ها و اشكال مختلف در مزارع برنج این كشور، مردم به حضور آدم‌های فضایی اعتقاد پیدا كردند!

«گانتور پور وانتو» رییس دهكده‌ای در اندونزی در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این كشور تصریح كرد: این حلقه‌ها و اشكال، شبیه به گل و گیاه است و در اكثر شالیزارهای منطقه «سلمان» یافت می‌شود.
 
آیسان بازدید : 558 1392/04/16 نظرات (0)

9 حادثه از عجيب ترين حوادث مثلث برمودا

 

مثلث برمودا و حوادث عجیب آن در فروشگاه آیسان آنلاین شاپ

به طور قطع درباره شهرت مثلث برمودا در ناپدید ساختن همه چیز از کشتی های باری گرفته تا هواپیماها شنیده اید. این مکان آبی اسرارآمیز همواره موجب حیرت محققان بوده است و حتی برخی آن را منشاء فعالیت های ماورای طبیعی می دانند. طی یک قرن گذشته، مثلث برمودا کشتی های متعددی را بلعیده و جان صدها انسان را گرفته است.این منطقه که به آن عنوان مثلث شیطانی نیز داده اند، ناحیه ای در بخش غربی اقیانوس آتلانتیک شمالی است که نقاطی را در برمودا، فلوریدا و پورتوریکو شامل می شود و در هر طرف کمتر از یک هزار مایل امتداد دارد. در این مطلب به معرفی عجیب ترین ناپدید شدن ها در مثلث برمودا می پردازیم.

flight 19: شهرت ترسناک مثلث برمودا از ۵ دسامبر ۱۹۴۵ آغاز شد زمانی که پرواز شماره ۱۹ که یک اسکادران متشکل از ۵ بمب افکن نیروی دریایی آمریکا بود در جریان یک تمرین آموزشی معمول در هوای صاف ناگهان ناپدید شد. این هواپیما کاملا مجهز و پیش از بلند شدن از ایستگاه هوایی فلوریدا از همه نظر کنترل شده بود. آن چه که این ناپدید شدن را بیش از پیش اسرارآمیز کرد، این بود که حادثه در زمان آرامش  کامل و به طور ناگهانی رخ داد.پیش از آن که تماس رادیویی با ساحل فلوریدای جنوبی قطع شود، سرپرست پرواز در برج مراقبت این جملات را شنید که «همه چیز عجیب به نظر می رسد حتی اقیانوس، ما در حال ورود به آب های سفید و انبوهی از نور هستیم، هیچ چیز عادی نیست»، این هواپیماها به همراه ۱۴ سرنشینش هرگز پیدا نشدند. دولت حتی یک هواپیمای امداد و جست وجو با ۱۳ سرنشین کارآزموده برای یافتن اثری از ناپدیدشدگان اعزام کرد که در کمال ناباوری آن ها نیز همگی ناپدید شدند و از این جا بود که شهرت مخوف مثلث برمودا شکل گرفت.

آیسان بازدید : 732 1392/04/14 نظرات (0)

رونمایی جسد پاگنده در موزه عجایب تگزاس (عکس)

 

نمایش جسد پاگنده در تگزاس که پس از 50 سال از یخچال بیرون آورده شد


بعد از 50 سال نگهداری یک پاگنده 26 فوتی در یخچال، بالاخره این پاگنده در موزه عجایب در تگزاس به نمایش گذاشته شد.این پاگنده پشمالو گنده، به گفته مالک،  در دهه 1960 در مینه سوتا شکار شده است و حالا در موزه ای در آستین تگزاس به نمایش گذاشته شده است.استیو بوستی مالک موزه گفت پاگنده شبیه انسانهای نئاندرتال است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 423
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 739
  • بازدید ماه : 739
  • بازدید سال : 38,311
  • بازدید کلی : 380,657