loading...
فروشگاه اینترنتی آیسان آنلاین شاپ
آیسان بازدید : 266 1392/05/06 نظرات (0)



کیف آلوما والت اصل (Micro Wallet) کیفی کوچک اما فوق العاده جا دارمناسب برای نگهداری کارت های عابر بانک، کارت های شناسایی و پولفوق العاده مقاوم و شیکبرای اولین بار در ایران ...کیف عرضه شده در فروشگاه  اسکای سل اورجینال بوده و با کیف هاییکه با اختلاف قیمت جزئی در سایر فروشگاه ها عرضه می شود تفاوت بسزایی دارد . کیف میکرو والت با شعار "راه حلی برای یک مشکل بزرگ" به بازار عرضه شده است! این کیف که از جنس آلومنیم ساخته شده است، بسیار سبک و کوچک اما در عین حال فوق العاده جا دار می باشد. با استفاده از میکرو والت میتوانید کارت های عابر بانک، کارت های شناسایی و همچنین اسکناس های خود را به راحتی هرچه تمام تر حمل کنید. میکرو والت راه حلی برای یک مشکل بزرگ! قابل شستشو بدون نفوذ ذره ای آب در رنگ های مختلف چشم نواز کوچک و در عین حال جادار با کیف پول و کیف کارت های قدیمی خداحافظی کنید نسل جدید کیف پول های آلوما با آبکاری آلومینیومی برای امنیت و استحکام بالا قابل شستشو و مقاوم در برابر نفوذ هر گونه مایعات تنها به اندازه کف دست سازماندهی پول و کارت های اعتباری شما در کمترین زمان ممکن قابلیت ورق ورق کردن به عنوان آلبوم کارت بسیار مقاوم و تقریبا خراب نشدنی پوشش آلومینیومی خارجی جهت جلوگیری از سرقت ناخواسته در مقابل RFID شیک و جدید .ضد ضربه   : مزایا و ویژگیهای aluma wallet کیف آلوما والت • پوسته آلومینیومی• ساختار کاملاً ضد آب• امنیت در برابر دستگاه های کارت خوان راه دور RFID• طراحی فوق العاده باریک• تقریبا خراب نشدنی !!!• بسیار سبک   توجه : مشتری گرامی توجه داشته باشید این محصول در حال حاضر در شبکه های ماهواره ای با قیمت 30 هزار تومان در حال فروش می باشد.         قیمت فقط 19000 تومان






قیمت فقط 19000 تومان

آیسان بازدید : 272 1392/04/28 نظرات (0)
زنان در روابط چگونه به خودشان ضربه ميزنند؟

ارتباط رمانتیك , ارتباط زناشویی‌,مشكلات زناشویی

 

بعد از اتمام یك ارتباط رمانتیك و نزدیك، همه آدم‌ها احساس قربانی شدن دارند و حتی یك لحظه هم به این فكر نمی‌كنند كه ممكن است خودشان مقصر اصلی از هم پاشیدگی ارتباط‌شان باشند. هرچند زنان در مقایسه با مردان بیشتر سراغ كتاب‌های مربوط به روانشناسی روابط می‌روند اما این زنان هستند كه دو برابر مردان به جدایی فكر می‌كنند. بیشترین شكایت زنان این است كه مردان از حل مشكلات زناشویی طفره می‌روند و در مقابل مردان ساكت و آرام همه چیز را تحمل می‌كنند و خودشان را قربانی یك ارتباط ناموفق می‌دانند اما بالاخره در جایی و در لحظه‌ای خاص این مردان هستند كه كاملا غیرمنتطره دست‌های‌شان را به نشانه تسلیم بالا می‌آورند و اینجاست كه حتی بهترین و برازنده‌ترین زن‌ها هم نمی‌توانند مانع تصمیم جدایی باشند كه شریك‌شان گرفته است. اما چرا؟

 

وقتی مردان كم می‌آورند

اگر یك خانم جوان هستی و به تازگی از همسرت جدا شده‌ای بهتر است به جای قربانی فرض كردن خودت، كمی‌منطقی در مورد جدایی بین خود و همسرت فكر كنی و برای همین قبل از هر چیز باید با ذهنیت مردان و احساسات درونی‌شان در مورد زنان آشنا شوی. تقریبا می‌شود گفت درصد زیادی از مردان این دیدگاه را در مورد شریك‌شان دارند كه چرا با همه تلاش و توجه نسبت به ارتباط زناشویی‌شان، همچنان مورد انتقاد و سرزنش خانم‌ها قرار می‌گیرند. آن‌ها معتقدند، زنان تنها برای شكایت آفریده شده‌اند. حالا چه شكایت و انتقاد شما درست و بجا باشد و چه نباشد، سرزنش كردن زنان حتی می‌تواند بهترین و رمانتیك‌ترین ارتباط‌ها را هم از هم بپاشاند. مردان دوست ندارند مورد انتقاد قرار بگیرند و از زنانی كه می‌خواهند آن‌ها را با توجه به سلیقه خود تغییر دهند بیزارند، حتی اگر عاشق شریكشان باشند. مردان به‌دنبال زنانی هستند كه آن‌ها را همان‌جوری كه هستند بپذیرند. اگر در یك ارتباط موفق و پرسوزوگداز عاشقانه هستید و عادت به غرزدن و انتقاداز شریك‌تان را دارید، به‌زودی شاهد فرار همسرتان خواهید بود. بهتر است تا دیر نشده یاد بگیرید كه شریك‌تان را همان‌طور كه هست دوست داشته باشید.

 

زنان مستقل مراقب باشند

استقلال داشتن و روی پای خود ایستادن، ویژگی خیلی خوبی است اما اگر یك خانم هستی یادت باشد خیلی این خصوصیتت را به رخ شریكت نكشی. مردان از زنانی كه تمام كارهای‌شان را بدون كمك همسرشان انجام می‌دهند فراری هستند، آن‌ها دل‌شان می‌خواهد كه زنان روی قدرت و حمایت آن‌ها حساب كنند و در واقع تكیه‌گاه شما باشند. البته یادتان باشد نباید در این موضوع خیلی زیاده‌روی كرد چون به همان اندازه‌ای كه زنان بسیار مستقل می‌توانند مردان را از خود دور كنند، زنان خیلی محتاج و كسانی كه حتی برای خرید خمیر دندان به كمك شریك‌شان نیازمندند، مورد تنفر و بیزاری مردان قرار می‌گیرند. شاید برای‌تان غیرمنطقی به‌نظر برسد اما این تصمیم شماست كه بین یك ارتباط پایدار و ناپایدار یك كدام را انتخاب كنید.

 

دلیل مهمی‌كه زنان، مردان را ترك می‌كنند

دلایلی كه مردان، زنان را به خاطر آن ترك می‌كنند خیلی بیشتر از دلایلی است كه زنان به خاطر آن مردان را ترك می‌كنند و جالب‌ اینجاست كه زنان در بیشتر بحث‌ها و مشكلات به‌دنبال راه‌حل هستند هرچند دو برابر مردان به جدایی فكر می‌كنند و در این شرایط مردان با بروز یكی از دلایلی كه برای‌تان گفتیم و ادامه پیدا كردن آن، آسان‌ترین راه را جدایی می‌دانند. زنان به‌دنبال توجه مردان هستند و دوست دارند مركز توجه شریك‌شان قرار بگیرند. بی‌توجهی حتی بیشتر از كتك و آزار و اذیت‌های فیزیكی می‌تواند زن را نسبت به مرد سرد كند. بیشترین شكایت زنان در مورد مردان، روی این موضوع است كه چرا مردان در تصمیم‌گیری‌های‌شان نظر و دیدگاه آن‌ها را نمی‌پرسند. مردانی كه نسبت به كارهای شریك‌شان بی‌تفاوت هستند و در كارهای مورد علاقه‌شان، مشوق خوبی نیستند، به تدریج باعث دوری و سردی روابط می‌شوند. زنان، مردانی كه خیلی تودار هستند را نمی‌پسندند و در عوض دوست دارند شریك‌شان در مورد احساسات و باورهایش با آن‌ها صحبت كند. آ‌ن‌ها از مردان مرموز بیزار هستند. در اختلاف‌های زناشویی مردانی كه عادت به معذرت‌خواهی ندارند باعث آزار شریك‌شان می‌شوند و این موضوع در درازمدت باعث جدایی ارتباط خواهد شد. با وجود این زنانی كه محبت و توجه كافی را از سمت شریك‌شان دریافت كنند می‌توانند سخت‌ترین شرایط را هم تحمل كنند و این همان اصل مهمی‌است كه مردان باید به آن عمل كنند.

 

این‌كار، مردان را فراری می‌دهد

مردان از گریه كردن زنان بیزارند، به خصوص زنانی كه حتی در ساده‌ترین و كوچك‌ترین بحث‌ها اشك‌شان در می‌آید نمی‌توانند در دراز مدت مورد علاقه و توجه یك مرد قرار بگیرند. مردان عاشق زنان منطقی هستند و این همان ویژگی است كه دوست دارند همسرشان آن را داشته باشد. زنانی كه می‌خواهند مردان را تحت كنترل خود در بیاورند نمی‌توانند ارتباط پایداری را داشته باشند. موضوع مهم دیگر بحث آزادی مردان است. بعضی از مردان آنقدر در ارتباط‌های‌شان توسط شریك‌شان محدود می‌شوند كه حتی نمی‌توانند با دوستان و همكاران خود فضایی برای صحبت و ارتباط داشته باشند و این اتفاق زنگ خطری است كه باید جدی‌ گرفت. مردان نیاز به فضا دارند و اگر این فضا را از آن‌ها سلب كنید دیر یا زود آن‌ها شما را ترك خواهند كرد.

 

زنانی كه هرگز از وضعیت چهره و اندام خود راضی نیستند نمی‌توانند مورد علاقه مردان قرار بگیرند. آن دسته از زنانی كه مدام از وضعیت خود برای شریك‌شان ابراز ناراحتی و نارضایتی می‌كنند با سرعت مردان را از خود فراری می‌دهند. مردان به‌دنبال زنان شادوقوی هستند و اگر شریك زندگی‌شان اعتماد به نفس كافی نداشته باشد، به سرعت از او بیزار می‌شوند و یك ارتباط، هرچند رمانتیك و نزدیك را ترك خواهند كرد.

آیسان بازدید : 304 1392/06/28 نظرات (3)

لانه‌ عجیب حشره تازه کشف شده + عکس

ساختن لانه در میان پرندگان و حشرات مختلف یکی از زیبایی های طبیعت است که نمی توان از کنار آن ساده عبور کرد. هر کدام از این موجودات سبک خاص خود را در خانه سازی دارند.

دیدن لانه پرندگان که در آن ها شاخه های مختلف با دقت به هم متصل شده اند بسیار لذت بخش است زیرا انسان را به فکر فرو می برد و بزرگی خداوند را بیشتر حس می کنیم. پرندگان هرکدام سبک خاص خود را در ساخت خانه دارند.

...
آیسان بازدید : 37583 1392/06/28 نظرات (0)

كد بعضي از بازي ها


 رمز های کامل gta5

اين هم رمز ها:


LXGIWYL = اسلحه هاي نوع اول ( ضعيف )
KJKSZPJ = اسلحه هاي نوع دوم ( حرفه اي )
UZUMYMW =اسلحه هاي نوع سوم ( خفن )
HESOYAM = سلامتي+ضد گلوله+مقداري پول
OSRBLHH = افزايش درجه تعقيب به 2 ستاره
ASNAEB = بدون درجه تعقيب
AFZLLQLL = هواي آفتابي

آیسان بازدید : 335 1392/06/28 نظرات (0)

«کرم چشم» انگل ترسناکی که زیر پوست انسان زندگی می کند و از چشم خارج می شود


Loa Loa: کرم چشم آفریقایی

این انگل که معمولا انگل «کرم چشم» نامیده می شود، وارد بدن انسان می شود. کرم چشم به واسطه گزش نوعی مگس در زیر پوست میزبان ساکن می شود. سال ها در قسمت زیرین غیرقابل کشف پوست می خزد، تا اینکه یک روز میزبان در چشمش حس عجیبی پیدا می کند. در مورد این کرم وحشتناک ترین صحنه وقتی است که میزبان مثل فیلم های ترسناک جلوی آینه کرمی نازک را می بیند که روی مردمک چشمش می لولد. این انگل معمولا در آفریقا و هند یافت می شود. از نشانه های این انگل می توان به خارش و درد مفصل تا خستگی و فرسودگی و حتی مرگ اشاره کرد.

«کرم چشم» انگل ترسناکی که زیر پوست انسان زندگی می کند و از چشم خارج می شود +عکس

 

منبع : سيمرغ

آیسان بازدید : 366 1392/05/21 نظرات (0)
تصاویری که گمان می کردند قلابی است
انتشار این تصاویر از این جوان قهرمان بدنسازی در اینترنت ، وی را تبدیل به پدیده این روزهای فضای مجازی كرده است چرا كه بینندگان تصاویر حس می كنند سر این فرد با استفاده از تكنیك های تصویری بر روی بدن فرد دیگری قرار داده شده است اما در واقعیت اینگونه نیست و این بدن در زیر صاحب اصلی اش قرار دارد.(!)
آیسان بازدید : 300 1392/05/21 نظرات (0)

زنی که دیگر قرار نیست پیر شود

 اکثر خانمها با بالا رفتن سن خود نگران چین و چروک، موهای خاکستری، سلولیت و شل شدن عضلات هستند. اما خانم "آن بولتون" 47 ساله هیچ نشانه ای از بالا رفتن سن ندارد و همین مسئله در زندگی شخصی اش باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی شده است به طوریکه او آرزو میکند مسن تر از آنچه اکنون هست باشد.

آیسان بازدید : 259 1392/05/21 نظرات (0)
عروس و داماد قورباغه ای با ساقدوش انسان

در سرتاسر دنیا مردم رسم و رسومات خاصی دارند که بسیاری از آنها موجب تعجب همگان می شود.یکی از این اعتقادات عجیب و رسوم خاص،عروسی غورباقه ها و درگیری آنها در روز عروسی شان است.
در روستای Takhatpur، هند مردم روستا عقاید عجیبی دارند.آنها معتقدند که اگر هنگام عروسی غورباقه ها ،درگیری میانشان پیش بیاید،آن سال از خشکسالی و بی آبی در امان هستند.آنها معتقدند که این نشانه خوبی برای رسیدن باران است.
همچنین مردم سراسر هند معتقدند غورباقه ها دارای توانایی های فوق العاده ای هستند و روز عروس آنها نیز روز خوبی محسوب می شود.
مردم این روستای دورافتاده هند،از روز قبل از مراسم غورباقه ها را با رنگ پرتقالی و گلهای وحشی زینت کرده و در تدارک مراسم هستند.
پس از انجام مراسم نیز آنها به راز و نیاز با خدایشان پرداخته و از او سپاسگزاری کرده و برای این زوج تازه به هم رسیده نیز دعا می کنند.سپس آنها را به نزدیکی یک رودخانه برده و برای ماه عسلشان آنها را تنها می گذارند!!
تصاویری از این مراسم را در ادامه می بینید:...
آیسان بازدید : 282 1392/05/16 نظرات (0)

قدرداني از همسر


تعارف که نداریم. ما معمولاً چیزهایی را که همسرمان از ما دریغ کرده است به خوبی به یاد می آوریم اما آیا تا به حال فکر کرده ایم همسرمان چه چیزهایی به ما داده است و ما به خاطرش قدردانی نکرده ایم؟ شاید بگویید وظیفه اش بوده شاید بگویید:«زنم است و وظیفه اش است که خانه را مرتب کند.»؛ «شوهرم است و وظیفه اش است که خرجی خانه را بدهد» یا «تولدم بوده و وظیفه اش بوده برایم کادو بخرد.»

آیسان بازدید : 317 1392/05/16 نظرات (0)
40 نکته شگفت انگیز و جالب درمورد مردم ژاپن

1-آیا میدانید که دانش آموزان ژاپنی به همراه معلمان خود هر روز مدرسه خود را به مدت 15 دقیقه تمیز میکنند ؟ که منجر می شود به ظهور نسل ژاپنی که فروتن و مشتاق پاکیزگی است .

2-آیا میدانید هر شهروند ژاپنی که سگ دارد یک کیسه مخصوص مدفوع سگ با خود حمل میکند؟ بهداشت و اشتیاق به آن بخشی از اخلاق ژاپنی ها است.
3-آیا میدانید که کارگر بهداشت در ژاپن "مهندس بهداشتی" نامیده می شود و میتواند حقوقی بین 5000 تا 8000 دلار در ماه طلب کند و یک پاک کن موضوع امتحان کتبی و شفاهی است ؟
4-آیا می دانید که ژاپن هیچ منابع طبیعی ندارد و سالانه با صدها زلزله مواجه میشوند اما این جلوی آنها را برای تبدیل شدن به بزرگترین های اقتصاد جهان نگرفته ؟
5-آیا میدانید هیروشیما بعد از افتادن بمب اتم در آن شهر فقط ده سال طول کشید تا به آنچه جنب و جوش اقتصادی قبل از افتادن بمب اتم در آن شهر بود باز گردد ؟
6-آیا می دانید که ژاپن جلوگیری میکند از استفاده از تلفن همراه در قطارها، رستوران ها و اماکن سرپوشیده ؟
7-آیا میدانید دانش آموزان ژاپنی از سال اول تا ششم ابتدایی باید اصول اخلاقی در برخورد با مردم را بیاموزند ؟

آیسان بازدید : 228 1392/05/16 نظرات (0)

 6 رازی که مردان از همسرشان پنهان می کنند   

روانشناسان بالینی توصیه می‌كنند زنان به مسائلی كه ممكن است مردان از آنان پنهان كنند، توجه داشته باشند تا بتوانند به بهترین وضع ممكن زندگی را اداره كنند.

6 رازی که مردان از همسرشان پنهان می کنند

آیسان بازدید : 302 1392/05/16 نظرات (0)

 5 جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند

مردان دوست دارندمشکلات رابرای شماحل کنند ووقتی خودتان صراحتااین راازاو می خواهید، آنهادرمی یابندکه نه تنها به اواعتماد دارید بلکه معتقدید اوقادراست راه حلی پیش پای شما بگذارد

 5 جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند


آیسان بازدید : 235 1392/05/15 نظرات (0)
مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
دسترسی به این مطلب محدود شده است
آیسان بازدید : 595 1392/05/13 نظرات (0)

آموزش دوخت مقنعه طرح روسري

برای دوخت این نوع مقنعه باید پارچه حتما حالت مربع(روسری) داشته باشد وهرچه این مربع بزرگتر باشد مقنعه نیز بزرگتر میشود.
پارچه را از گوشه طوری تا میزنیم که یک لبه کوچکتر باشد (فاصله لبه های کوچک وبزرگ در دو طرف باید یکــسان باشد)
مجددا پارچه را از محل خط تا مشخص شده(خط چین) تا می زنیم

آیسان بازدید : 343 1392/05/12 نظرات (0)


گاردین: تکامل سبک احمدی‌نژاد
 از کاپشن سفید تا کت و شلوار سبک ایتالیایی
رئیس‌جمهور ایران از پوشیدن کاپشن سفید و محقر به لباس های مناسب در سفر و از مردی از جنس مردم به مردی جهانی حرکت کرد.
آیسان بازدید : 370 1392/05/12 نظرات (0)
تنظيم ويندوز ايکس‌پي براي کارايي بهتر 

XP Smoker Pro  يك محصول جديد است كه براي ويندوز اکس‌پي طراحي شده.
با استفاده از اين نرم‌افزار مي‌توانيد عملكرد كامپيوتر را تا ميزان قابل توجهي بالا ببريد.همچنين اين نرم‌افزار
امكان هر گونه تغييرات در رجيستري و ديگر قسمت‌هاي ويندوز را به کاربر مي‌دهد.

آیسان بازدید : 417 1392/05/12 نظرات (0)
!پاک کردن فايل‌هايي كه پاك نمي‌شوند

همانطور كه مي‌دانيد ويندوز اجازه نمي‌دهد فايلي ‌که توسط برنامه‌اي در حال استفاده است، پاك شود. مطمئناً اين خصوصيت بسيار مفيد و كارآمد خواهد بود، زيرا از بوجود آوردن مشکلات آتي مانند تداخل و خراب شدن پروسه‌هاي سيستم جلوگيري مي‌کند. ولي اگر فايل مورد نظر متعلق به يك بدافزار (مانند ويروس) باشد چطور؟ آيا هنوز هم پاك نكردن آن مفيد است؟
پس بايد فايل مذكور را به هر ترتيب كه شده از ميان ببريد! براي انجام اين‌ كار روي دكمه‌ Start‌ كليك و دستور Run‌ را برگزينيد. سپس CMD‌ را تايپ كرده و كليد Enter را بزنيد.
آیسان بازدید : 464 1392/05/12 نظرات (0)

تست بدسکتور هارد دیسک

 

هارد دیسک یکی از قطعات اصلی هر رایانه ای میباشد که وظیفه حفط و ذخیره سازی اطلاعات را بر عهدا دارد .در صورتی که این قطعه در طول زمان دچار مشکل شود باید قبل از از کار افتادن هارد دیسک بطور کلی از اطلاعات خود نسخه ی پشتیبان تهیه کنیم تا در صورت بروز مشکل اطلاعات را از دست ندهیم .

از کجا بفهمیم هارد دیسک مشکا دارد ؟

این یکی از سوالات مهمی است که برای اکثر کاربران بوجود می آید ، برای بررسی این موضوع به سرعت رایانه خود دقت نمایید اگر سرعت رایانه شما بیش از حد پایین آمده است و موقع کار با سیستم و باز کردن اطلاعات هارد دیسک شما صدای خر خر می دهد باید کمی دقت کنید ، یا اگر سیستم بطور متوالی موقع روشن شدن هارد را چک میکند دیگر وقت آن شده که به فکر پشتیبان گیری از اطلاعات خود باشید .

آیسان بازدید : 317 1392/05/12 نظرات (0)


عيب‌يابي از ‌‌هاردديسك


اشاره :

از بين رفتن اطلاعات ‌‌هاردديسك، يكي از بزرگ‌ترين دردسر و كابوسي است كه هر كاربر بي‌احتياطي ممكن است دچار آن شود.



مقدمه

تهيه نكردن نسخه‌ي پشتيبان، جدي نگرفتن پيغام‌هاي خطا و‌ نشانه‌هاي ريز و درشت و ... مي‌تواند نتيجه‌هاي وحشتناكي را براي اطلاعات با ارزش كاربران بوجود آورد!
اما بايد ديد چگونه مي‌توان با عامل‌هاي بوجود آوردنده‌ي آن مقابله كرد.  پيغام‌هاي خطا راهنماي اصلي ما در رديابي مشكل‌ها هستند، موضوع اين مقاله‌ هم بررسي مشكلات و خطاهايي است كه براي ‌‌هاردديسك‌ها بوجود مي‌آيد. از اين به بعد، به اين‌گونه خطاها (كه مانع بالا‌آمدن سيستم مي‌شوند) خطاهاي درايوي مي‌گوييم. خوشبختانه  در بيشتر موارد مي‌توان اين مشكلات را بدون نياز به فرمت كردن و از بين بردن داده‌ها  بر طرف كرد. اما هميشه بايد درصدي را هم براي از دست دادن داده در نظر داشت!

آیسان بازدید : 264 1392/05/12 نظرات (0)

داستان کوتاه و بسیار زیبای عشق چیست؟



استاد ادبیات با نگاهی مطمیین به دانشجویانش گفت

عشق چیست؟

کلاس در همهمه ای فرو رفت و هر کس از گوشه ای چیزی می گفت

سپس از آنها خواست نظرات خود را بر روی کاغذ بنویسند و به او تحویل دهند

دختر جوانی بر روی آخرین صندلی کلاس بی آنکه چیزی بنویسد استاد خود را می نگریست

استاد پوزخندی زد و با طعنه گفت:

حضور در کلاس برای نمره آوردن از این درس کافی نیست.اگر تنبلی را کنار بگذارید و کمی تلاش کنید مجبور نمی شوید برای چندمین بار این درس را بگیرید"

تعدادی از دانشجویان نگاه استاد را دنبال کردند تا مخاطب این جملات را بیابند و برخی خنده ای کردند

دختر شرمنده و خجالت زده نگاهش را از استاد برگرفت و مشغول نوشتن شد و بعد از مدتی کاغذ خود را روی میز گذاشت و از کلاس بیرون رفت

پس از آنکه همه ی کاغذ ها جمع شد

استاد با صدایی بلند شروع به خواندن آنها کرد

آیسان بازدید : 251 1392/05/12 نظرات (0)


 در صورتی که روی لپ تاپ آب ریخت چه کار کنیم؟


یکی از بدترین فاجعه هایی که برای کاربران ابزارهای الکترونیکی اتفاق می افتد، ریختن آب یا چای یا هر نوع مایعی روی آن هاست.

 

این اتفاق که بخصوص برای لپ تاپ ها به وفور روی می دهد، معمولا به سوختن مدارهای الکترونیکی و از دست رفتن ابزارهای گران قیمت و باارزش منجر می شود.

 

اما با چند اقدام ساده و در عین حال سریع، می توان از افزایش ابعاد این فاجعه جلوگیری کرد.

 

ممکن است در زندگی شما اتفاقاتی بیفتد که در حد یک فاجعه، زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از این اتفاقات ریختن آب یا چای یا نوشیدنی های دیگر روی لپ تاپ یا دیگر تجهیزات الکترونیکی شماست.

آیسان بازدید : 257 1392/05/12 نظرات (0)

کشف موجود عجیب و غریب در پارس جنوبی +تصاویر


در تاریخ 20 تیرماه 1392 در محل سکوهای گازی پارس جنوبی لاشه موجودی عجیب الخلقه توسط پرسنل دریایی شناورهای مستقر در منطقه کشف شد. گفتنی است؛ بوی تعفن بسیار عجیب این موجود تا شعاع چند صد متر قابل احساس بود.

آیسان بازدید : 381 1392/05/11 نظرات (0)
آقایان حتما بخوانند

 

 

 

1. در مقابل همسر خویش, گرفتاری های روزانه و حوادث تلخ و ناگوار زندگی را با اخم و چهره عبوس مطرح نکنید.

 

2. هدیه دادن مهرو محبت را زیاد می‌کند؛ به مناسبت های مختلف برای همسر خود هدیه ای هر چند کوچک خریداری و با چهره ای شاد و خندان به او تقدیم کنید.

 

3. چنانچه کمبودی در منزل مشاهده می‌شود, با کمال محبت و خوشرویی تذکر دهید.

 

4. در حضور همسر خود, به هیچ وجه از زنان دیگر تمجید نکنید و توانایی های آنا را به رخ او نکشید.

آیسان بازدید : 262 1392/05/11 نظرات (0)


 اسرار ارضای خانمها را بیاموزید

خانم ها، خوشحال باشید که در عصر حاضر زندگی می کنید، چرا که با نگاهی به گذشته، حدود 100 یا 50 سال پیش، نه تنها به مسئله ارضای جنسی زن اهمیّتی نمی دادند، بلکه محققین و دانشمندان نیز در این مورد به وضوح نظریه قطعی نداشتند! و در نگاه آنها، تنها مردها نقشی حیاتی در تولید مثل ایفاء می کردند.

البته با وجود اهمیّت به ارضای جنسی زنان در قرن حاضر، باز هم در مورد برخی خانم ها، زمان و چگونگی ارضای آنها شفاف نیست و نیاز به بررسی بیشتر دارد. طبق آخرین آمار، حدود 20% خانم ها اصلاً ارضاء نمی شوند، شاید با این آمار فکر کنید که خوشبختانه 80% آنها به درجه ارضای جنسی می رسند، امّا متأسفانه در همین بین هم بخش عمده ای از آنها، با خود ارضایی به این درجه می رسند نه رابطه جنسی واقعی!

در این مقاله، مبحث اصلی، کمک به ارضای طبیعی در حین رابطه ی جنسی برای زنان است. این مسئله را جدّی بگیرید، در زندگی زناشویی، رابطه جنسی، لذّت و ارضاء،  نقشی حیاتی را ایفا می کند و منشأ حقیقی و اصلی بیشتر طلاق ها عدم انجام رابطه ی جنسی مناسب بین زن و شوهر است.
آیسان بازدید : 224 1392/05/11 نظرات (0)

آنچه که یک مرد از زنش می خواهد


زناشویی - نیاز مرد است که احساس کند قوی و قدرتمند است. او می خواهد حامی زنش باشد. مرد می خواهد که دد و دیو را بکشد و زن را نجات بدهد.

مرد به این نیاز دارد که زنش نشان دهد به قدرت او برای رسیدن به خواسته هایش در زندگی احتیاج دارد.

مردها از زنان شان می خواهند به آنها احساس قدرتمند بودن بدهند. مردها می خواهند رئیس خانواده باشند. منظورم آن نوع ریاست مردان در دوران غارنشینی نیست که موی زنان را می گرفتند و آنان را با خود روی زمین می کشیدند. اما مرد احتیاج دارد که رهبر خانواده باشد.

یک مرد از زنش احترام، مهربانی، عشق و محبت می خواهد.

آیسان بازدید : 199 1392/05/11 نظرات (0)

تازه ازدواج کرده ها بخوانند!



اگر به‌تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اید، با رعایت نکات ساده و در عین حال، بسیار حساس زیر، می‌توانید از زندگی‌تان لذت‌ برده و برای همسرتان، همراهی همیشگی باشید.

1 - به‌ یاد خدا باشید و از او کمک بخواهید

با یاد خدا، دل‌ها آرام می‌گیرد و مطمئن باشید خداوند به شما کمک خواهد کرد.

2 - هدفی مشترک را در نظر بگیرید

با هم‌فکری برای خود و همسرتان، هدف مشترکی داشته باشید و برای رسیدن به آن، یکدیگر را کمک کنید.

3 - خودخواه و خودرای نباشید

خودخواه و خودرأی نباشید تا بتوانید لذت‌های معنوی را درک کنید

آیسان بازدید : 208 1392/05/11 نظرات (0)
شما هم باید شکست عشقی بخورید!

شما هم باید شکست عشقی بخورید!

بیشتر شکست‌های عشقی در روابطی رخ می‌دهد که از نوع اول هستند؛ یعنی عشق آتشین دوران نوجوانی که طرفین شکل آرمانی طرف مقابل را دوست دارند و وقتی با شکل واقعی او مواجه می‌شوند، رابطه را قطع می‌کنند

عشق‌هایی که بالغانه شروع می‌شوند، حتی اگر خوب ادامه پیدا کنند، می‌توانند بالغانه تمام شوند و این از نظر من شکست تلقی نمی‌شود. بیشتر شکست‌های عشقی در روابطی رخ می‌دهد که از نوع اول هستند؛ یعنی عشق آتشین دوران نوجوانی که طرفین شکل آرمانی طرف مقابل را دوست دارند و وقتی با شکل واقعی او مواجه می‌شوند، رابطه را قطع می‌کنند و دوره سوگواری شروع می‌شود که نام آن شکست عشقی است.

آیسان بازدید : 212 1392/05/11 نظرات (0)


به ما هم 40 تومن یارانه داده


خدا انروز که دنیارو نهاده

به هرکس هر چه لایق بوده داده

به بلبل ناله مستانه داده

به طاوس جبه شاهانه داده

به جغد اندر خرابه لانه داده

به شیر هم قدرت مردانه داده

به ما هم 40 تومن یارانه داده

آیسان بازدید : 215 1392/05/10 نظرات (0)
قلب مصنوعی که با اینترنت کنترل می‌شود

 محققان نسل جدیدی از قلب مصنوعی را به یک بیمار 65 ساله پیوند زدند که می‌تواند از راه اینترنت کنترل شود.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، امروز اینترنت زندگی انسان‌ها را تغییر داده است، به خاطر شبکه، افراد دور از هم می‌توانند به طور مجازی بهم نزدیک شوند اما این تنها قابلیت اینترنت نیست بلکه شبکه وارد دنیای پزشکی نیز شده است.

در این راستا، پزشکان موسسه کلینیکی "هیومنیتاس" در میلان نسل جدیدی از قلب مصنوعی را به یک بیمار 65 ساله مرد پیوند زدند که این قلب مصنوعی قادر است اطلاعات را مستقیما و از راه اینترنت به پزشکان انتقال دهد.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 423
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 805
  • بازدید ماه : 805
  • بازدید سال : 38,377
  • بازدید کلی : 380,723