loading...
فروشگاه اینترنتی آیسان آنلاین شاپ
آیسان بازدید : 272 1392/04/25 نظرات (0)

بهنوش طباطبایی «سیندرلا» شد

بهنوش طباطبایی «سیندرلا» شد
به تازگی بهنوش طباطبایی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که طی سال‌های اخیر در عرصه تئاتر فعالیت‌های درخشانی داشته است، به عنوان بازیگر نقش «سیندرلا» از سوی جلال تهرانی انتخاب شده و...

 

آیسان بازدید : 436 1392/04/25 نظرات (0)

بازیگر «مریم مقدس» از ایران رفت

بازیگر «مریم مقدس» از ایران رفت
من الان یك سال است كه به استرالیا آمده ام و هنوز نتوانسته ام به طور كامل با شرایط اینجا كنار بیایم! برادرم كه بیش از بیست سال است در یكی دیگر از شهرهای استرالیا زندگی می كند هم هنوز نتوانسته با شرایط اخت شود و...

 

آیسان بازدید : 321 1392/04/19 نظرات (0)

از «آتقی» آینه عبرت چه خبر؟

کد خبر: ۳۳۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۴

زمانی که سریال آیینه عبرت پخش می‌شد اعتیاد در کشور شیوع پیدا کرده بود و کارگردان‌ها به این فکر افتاده بودند که با انجام کار فرهنگی اعتیاد را ریشه‌کن کنند. آن زمان نه درمان درست و حسابی‌ای برای ترک اعتیاد وجود داشت نه کلاس‌های گروه‌درمانی مثل انجمن معتادان گمنام، تولد دوباره و ... متولد شده بودند. چشم مردم به تلویزیون بود و چند روزنامه‌ای که درمی‌آمد. سریال آینه عبرت اینطور شروع می‌شد؛ زمانی که تیتراژ بالا می‌آمد، مردی مچاله شده از درد را روی یک صفحه سیاه می‌دیدیم که اسامی بازیگران در ادامه آن می‌آمد. «آینه عبرت» واقعا آینه عبرت بود برای کسانی که آن زمان مواد مخدر مصرف می‌کردند. انتهای داستان تمام انسان‌های معتاد در آن سریال، تباهی بود.
 
به گزارش ایسنا، سرنخ با این مقدمه ادامه داد: «آینه عبرت» زمانی شروع شد که تا قبل از آن ما در تلویزیون خودمان آدم معتاد وافور به دست ندیده بودیم. تمام خلاف‌ها به سیگار ختم می‌شد و دعواهای خیابانی.
 
محسن شاه‌محمدی با ساخت سریال آینه عبرت برای اولین‌بار اعتیاد و بلاهایی که ممکن است به سر بشر بیاورد را به نمایش گذاشت و جواد گلپایگانی در بازی بی‌نظیرش توانست ته خط اعتیاد را به خوبی نشان دهد.
 
بعد از پایان پخش سریال هفت ساله آینه عبرت، جواد گلپایگانی را همه دوست داشتند و حتی کسانی که پای تلویزیون ننشسته بودند می‌دانستند او کیست. آتقی، پیر، معتاد و زشت بود ولی اینها باعث نشد که خصائل انسانی‌اش را از دست بدهد. او در تمام قصه یک رفیق، یک همسر و یک پدر خوب باقی ماند و حتی توانست تماشاگر را به این حسرت برساند که ای کاش آتقی این موجود دوست‌داشتنی هرگز معتاد نبود.
 
بعد از گذشت چند ماه از پایان این سریال، دیگر نه کسی از او حرفی زد و نه در سریالی او را دیدیم. همه خبرگزاری‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و دیگر رسانه‌ها در مناسبت‌های مختلف از هنرمندانی که سال‌هاست از آنها خبری نیست یاد می‌کنند اما در این سال‌ها کمتر کسی از «جواد گلپایگانی» بازیگر نقش «آتقی» خبر گرفت و همین باعث شد او از خاطر برود.
آیسان بازدید : 198 1392/04/17 نظرات (0)

بيوگرافي شقايق ثامن بازيگر ايراني در هاليوود

 

نام: شقایق ثامن

نام مستعار: کلودیا لینکس

محل تولد: ایران- تهران (محل سکونت لس آ نجلس)

 تاریخ تولد: هشتم اگست

 

زندگی شخصی :

در سن دو سالگی در مطب دندانپزشکی مادرش (در نروژ) بود که با کاترین کرینبورگ ملاقات کرد.کاترین از هویت و زیبایی فوق العاده ی کلودیا حیرت زده شده بود.

کاترین با کلودیا صحبت کرد و در آخر ازش پرسید که آیا امکانش هست در تبلیغات تجاری جدیدش که قراره برای بچه ها بسازه شرکت کنه.مادر کلودیا موافقت کرد و بزودی کلودیا به عنوان یک دختربچه قابل ستایش در سراسر اروپا شناخته شد.

آیسان بازدید : 253 1392/04/14 نظرات (0)

عکس هایی جدید بهاره افشاری + بیوگرافی


آیسان شاپ _ عکس بهاری افشاری

نام ونام خانوادگی : بهاره افشاری

تاریخ تولد : چهارمین‌ روز از تابستان ‌سال‌ ۱۳۶۳

بهاره‌ افشاری‌ یک‌ برادر دارد .او دارای‌ دیپلم‌ بازیگری‌ است‌ و فارغ التحصیل‌ رشته‌ نقاشی‌ می‌باشد.

پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.

فعالیت‌هنری‌ اش‌ را سال‌ها پیش‌ بایک‌ سریال‌ آغاز کرد .اما به‌ دلیل‌ تجربه‌ی‌ بد در آن‌ کار دوست‌ ندارد ازآن‌ کار در کارنامه‌ هنری‌ خود نام‌ ببرد و تصمیم‌گرفت‌ تا برای‌ همیشه‌ از دنیای‌ بازیگری‌ کنار برود .

اما کیانوش‌ عیاری‌ توانست‌ بعد از گذشت‌ چندسال‌ این‌ بازیگر جوان‌ را راضی‌ به‌ همکاری‌ کند تا در جدیدترین‌ ساخته‌اش‌ که‌ سرگذشت‌ دکترمحمد قریب‌ است‌ به‌ ایفای‌ نقش‌ بپردازد.

افشاری‌در این‌ کار در دو نقش‌ بازی‌ می‌کند و پس‌ از آن‌یک‌ پیشنهاد ناب‌ و جدید سومین‌ کار هنری‌ او رارقم‌ زد.

نقش‌ فرشته‌ برای‌ او به‌ قدری‌ خاص‌ بودکه‌ برای‌ لوث‌ شدنش‌ حاضر نیست‌ هر نقش‌ دیگری‌را بپذیرد.

عکسهای بهاره افشاری در اینجا

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 423
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 769
  • بازدید ماه : 769
  • بازدید سال : 38,341
  • بازدید کلی : 380,687